Σήμερα Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Τον Αγιασμό τέλεσε ο ιερέας του χωριού μας, αιδεσιμολογιότατος πατέρας Κωνσταντίνος Χοροζάνης. Με την παρουσία τους μας τίμησαν ο Αντιδήμαρχος του Δήμου Αλμωπίας κ. Χρυσίδης Παύλος, ο πρόεδρος του τοπικού διαμερίσματος Πολυκάρπης κ. Κιουλτζόπουλος Χρήστος και φυσικά μαζί με τους μαθητές μας και τους γονείς τους και οι μικροί φίλοι μας από το νηπιαγωγείο…

