Αξιολόγηση

Αξιολόγηση 2024 – 2025

Ομάδα Α΄: Συντονιστής: Μπρέγιαννης Γεώργιος.

Συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί: Κόκκαλη Βασιλική, Βάγγαλη Γεωργία, Σκριβάνος Αναστάσιος, Παπασαραντόπουλος Δημήτριος

Θέμα : Ελιά : Το δώρο των θέων.

Το θέμα που αποφασίσαμε, σαν ομάδα εκπαιδευτικών, να ασχοληθούμε είναι ” Η Ελιά”. Τα παιδιά πιστεύουν ότι παίρνουμε  απ΄αυτή το λάδι για κατανάλωση ή πώληση και τα ξύλα για θέρμανση και αγνοούν ότι απ΄αυτήν αξιοποιούμε τα πάντα. Θεωρήσαμε ότι θα πρέπει να γνωρίσουν τα ” δώρα ” αυτού του δέντρου, που για 8.000 και πλέον χρόνια, ” ντυμένο ” με μύθους  και αγιότητα,  μας στηρίζει τόσο διατροφικά αλλά και οικονομικά με τα πολλά υποπροϊόντα που εξάγουμε απ΄αυτή. Επίσης μέσα από την όλη εργασία θα μάθουμε και πως αλληλεπιδρά ο άνρωπος με το φυσικό περιβάλλον του. Τέλος σκοπός μας είναι να ερευνήσουμε το  θέμα μας ιστορικά αλλά, αφού ο τόπος μας το επιτρέπει, και βιωματικά.

 

Ενότητες:

1. Η ελιά των μύθων

0624 PoseidonAthenaQuarrel
2. Η ελιά στη θρησκεία

Η Ελιάς και το Λάδι στην ΘΡΗΣΚΕΙΑ 1 1
3. Η προσφορά της ελιάς

project elia

4. Επίσκεψη σε ελαιοτριβείο.

1 2 3 4 5
5. Τα δευτερεύοντα προϊόντα της ελιάς
6. Η ελιά στη λογοτεχνία, παροιμίες
7. Αξιολόγηση

 

Αξιολόγηση 2023 – 2024

Ομάδα Α΄: Συντονιστής: Μπρέγιαννης Γεώργιος.

Συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί: Κόκκαλη Βασιλική, Βάγγαλη Γεωργία, Γκουϊας Γεώργιος, Παπασαραντόπουλος Δημήτριος

Θέμα : Αρχαία ελληνική τεχνολογία: Η προσφορά των αρχαίων Ελλήνων

 

Είναι γνωστό σε όλο τον κόσμο η προσφορά των αρχαίων Ελλήνων στους τομείς της λογικής σκέψης της επιστήμης και των καλών τεχνών, όλα αυτά τα επιτεύγματα των προγόνων μας, όμως, σκίασαν μία άλλη, τη μεγάλη τους προσφορά στην τεχνολογία. Οι πρόγονοί μας άφησαν τεχνολογικά θαύματα που όμοιά τους δεν υπήρχαν στον τότε γνωστό κόσμο. Οι τεχνολογικές ανακαλύψεις τους όπως κοχλίες, οδοντωτοί τροχοί, τροχαλίες, ιμάντες, αλυσίδες και βαλβίδες αποτέλεσαν τον θεμέλιο λίθο και τη βάση για τη σύγχρονη τεχνολογική εξέλιξη. Από την υπηρέτρια ρομπότ του Φίλωνα, τον αστρολάβο του Πτολεμαίου, μέχρι τον αναλογικό υπολογιστή των Αντικυθήρων οι πρόγονοί μας δημιούργησαν τεχνολογικά θαύματα με κορυφαίο τον Αρχιμήδη που ανέδειξε όχι μόνο τα μαθηματικά και τη γεωμετρία αλλά και πολλές τεχνολογικές ανακαλύψεις.

Παίρνοντας αφορμή από την ύπαρξη του Μουσείου αρχαίας Ελληνικής τεχνολογίας το οποίο μας φέρνει σε επαφή με μία άλλη πλευρά της αρχαίας Ελλάδας αποφασίσαμε να ασχοληθούμε φέτος με τη γνωριμία των τεχνολογικών ανακαλύψεων των αρχαίων προγόνων μας. Σκεφτήκαμε ότι οι μικροί μαθητές μαθαίνουν για τους Περσικούς πολέμους, για τον Πελοποννησιακό πόλεμο και πιο πολύ δίνουμε βάση στις διάφορες τους για το ποιος θα επικρατήσει στον ελλαδικό χώρο καθώς και στα αρχιτεκτονικά επιτεύγματα του χρυσού αιώνα, αλλά  δεν τα μαθαίνουμε την τεχνολογία με την οποία το κατόρθωσαν. Θέλουμε να δείξουμε στα παιδιά ότι οι πρόγονοί μας πέρα από τη φιλοσοφία, το θέατρο και τους πολέμους τους, είχαν φτάσει και σε υψηλό βαθμό τη μηχανική που πάνω σε αυτή βασίστηκε η Δυτική τεχνολογία χίλια χρόνια τουλάχιστον μετά αφού οι ανακαλύψεις των αρχαίων παρέμειναν στη σκιά για εκατονταετίες μετά τη ρωμαϊκή κατοχή.

 

Ενότητες:

1η ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗ τεχνολογία εισαγωγή

Τι είναι τεχνολογία;

2η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ αρχαία τεχνολογία και μύθος

Μύθος και τεχνολογία

3η ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗ Από την επίσκεψη στο Μουσείο Αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας

348373443 1421053798732263 249081835549993776 n 1 IMG 20230607 133936 IMG 20230607 133944 IMG 20230607 135742 IMG 20230607 135748 IMG 20230607 140817 IMG 20230607 140826 IMG 20230607 140829 IMG 20230607 140837 IMG 20230607 140853 IMG 20230607 140855 IMG 20230607 140859 IMG 20230607 140903 IMG 20230607 140923 IMG 20230607 140931 IMG 20230607 140938 IMG 20230607 140949 IMG 20230607 140958 IMG 20230607 141009 IMG 20230607 141022 IMG 20230607 141037 IMG 20230607 141040 IMG 20230607 141044 IMG 20230607 141051 IMG 20230607 141054 IMG 20230607 141105 IMG 20230607 141112 IMG 20230607 141114 IMG 20230607 141125 IMG 20230607 141129 IMG 20230607 141141 IMG 20230607 141155 IMG 20230607 141202 IMG 20230607 141218 IMG 20230607 141242 IMG 20230607 141932 IMG 20230607 142118 IMG 20230607 142128 IMG 20230607 142253 IMG 20230607 142305 IMG 20230607 142353 IMG 20230607 142757 IMG 20230607 142810 IMG 20230607 142825

4η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Βίντεο με αναλυτική περιγραφή των όσων είδαμε στο μουσείο

5η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Αφιέρωμα στον Αρχιμήδη

1280px Parigi griffe 300x194 1 Archimedes Mirror by Giulio Parigi images images Mangonneau2

6η ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗ Από την Αρχαία στη σύγχρονη τεχνολογία

IMG 20230607 143536

7η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Κατασκευή

IMG 20240528 082604 IMG 20240528 082544 IMG 20240528 082539

8η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ – ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ

Ακολουθείστε το link ή ανοίξτε το pdf

https://flipbookpdf.net/web/site/011aac9a75ba3f2df4466b0d71c9659695e4f921202402.pdf.html

Αρχαία ελληνική τεχνολογία

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ζζ χχ

 

Ομάδα Β’: Συντονίστρια : Κατσιαδράμη Φωτεινή

Συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί: Ζακοπούλου Χριστίνα, Λόλου Κωστούλα, Μπούρα Κωνσταντίνα, Ντάλας Αθανάσιος

Θέμα: Μείωση της κοινωνικής απομόνωσης και ομαλή φοίτηση των μαθητών που ενισχύονται από εξατομικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη ή προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ- ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η ενσυναίσθηση αποτελεί την ικανότητα να ταυτιζόμαστε και να αισθανόμαστε τις ανησυχίες ενός άλλου ατόμου. Είναι μια κοινωνική δεξιότητα που μπορούμε να καλλιεργήσουμε ώστε να βρούμε αναγνώριση, αποδοχή και αγκάλιασμα κάθε είδους διαφορετικότητας. Η ενσυναίσθηση των μαθητών εξαρτάται από τους ασφαλείς δεσμούς που έχουν αναπτύξει με τους συμμαθητές τους και τον τρόπο με τον οποίο ο μαθητής αντιμετωπίζεται από τους άλλους όταν βιώνει καταστάσεις πόνου ή όταν χρειάζεται βοήθεια.

Συμπερίληψη σημαίνει να μην αφήνουμε κανέναν απ’ έξω από το σύνολο. Από το σπίτι, τη γειτονία, το χωριό, την πόλη και πρωτίστως το σχολείο. Να μην επιτρέπουμε σε κανέναν να αποκλείεται και να αντιμετωπίζει διακρίσεις με βάση το φύλο, την εθνικότητα, τη γλώσσα, τη θρησκεία, την ηλικία, τη φυλή, το αν είναι αρτιμελής ή όχι, και βεβαίως την οικονομική του κατάσταση.

Στόχος του σχολείου είναι η συμπεριληπτική εκπαίδευση και κουλτούρα στην πράξη. Ένα σχολείο”καταφύγιο” για κάθε παιδί.

Σχολικός εκφοβισμός

Στο δικό μας το σχολείο ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΒΙΑΣ.

IMG 20240426 110748    IMG 20240314 083407    426274103 1768725593620086 841075518017075000 n

 

IMG 2252att.1n7RRh AEurnx9 cm NyQM3 hADmzTUIVps2sQ3WPQY 1att.9hAR1y1hGNGLzivtXbuZDKiPRwo8s8l7C1FvQOQE4 0 1att.fNITcjK2mSiKytju63awHDTMsch7C3bqiH1dvzTGcrIatt.Oh1OGrlQO5 4hGbKUEk e74fHjZDkoVAAUJq 7HjSXsatt.zh242MvsxFCEUPsuni4uMUCFMNmvKYTQ3r10rCcSseA

 

Στρατηγικές επίλυσης διαφορών

Πραγματοποιήθηκαν εβδομαδιαία συμβούλια τάξης, ώστε να δίνεται βήμα σε όλους για την επίλυση των διαφορών μας.

kouti ψυχολόγος

IMG 2660

 

Πρόγραμμα Ταπερίστας 

Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Ταπερίστας…”Ήρθαμε πιο κοντά… τρώγοντας υγιειά”!

IMG 20240229 105632 IMG 20240229 105652

Παγκόσμια ημέρα Καλοσύνης

Ήρθαμε πιο κοντά με τους συμμαθητές των άλλων τάξεων, κάνοντας γι’ αυτούς μια καλή πράξη. Ύστερα τις καταγράψαμε, δίνοντας ιδέες στους συμμαθητές μας για το πώς θα έπρεπε να είναι κάθε μέρα μας στο σχολείο. Ήταν πραγματικά μια πολύ όμορφη μέρα!

καλοσύνη

 

 

Η σκάλα της γνώσης 

Μαζί…ανεβαίνουμε τα σκαλοπάτια 2-2!!! Η μάθηση είναι ομαδική διαδικασία! Μαζί, φτάνουμε ψηλότερα, ευκολότερα… Στην ομάδα μας, δε μένει κανείς πίσω!

IMG 20240118 114309

 

IMG 2657 IMG 2658 IMG 2659

 

Απόκριες

Οι μαθητές κατασκεύασαν αποκριάτικες στολές από ανακυκλώσιμα υλικά! Στα πλαίσια συνεργασίας των τάξεων, οι μαθητές της Β και Γ Δημοτικού του σχολείου μας ψήφισαν την “καλύτερη” στολή και ο νικητής βραβεύτηκε!

IMG 20240314 082458 IMG 20240314 085327 IMG 20240314 085255 IMG 20240314 085220 IMG 20240314 085152 IMG 20240314 085127 IMG 20240314 085103 IMG 20240314 085022 IMG 20240314 084949 IMG 20240314 084925 IMG 20240314 084900 IMG 20240314 084835 IMG 20240314 084810 IMG 20240314 084738 IMG 20240314 084707

IMG 20240314 084620

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Φιλαναγνωσία – Ανάγνωση παραμυθιών με θέμα την συμπερίληψη

 

 

 

Βιβλιοθήκη        att.e62jSdVFCRAWePwSEMQnl4CUREWg1ylWqnLAEpIyQZg             att.arQJS7ca 21 BeRHWH8GE8nl9qzBoTyHQidwEEvASXw

 att.aFWcCkl9PFrhY8GT4h WYOgZrCT93a40MTqNyA5TRpE               att.4W vqKwsNFcGjvZhcx9Xnd3MJOsHYFzP1J4WqYledc 1                   att.0Ha1 E2JfBQ9z0Oi26bOWsmmgJdlOhTl53USmb8UEak

att.gwAwS96wnt L2NmCckpMCGU2iZ9Qx6IpQoJrEOnYUBE                att.58S7fTyRTmcU0KVYT1GvRPll7OgEj02t7V0qmMt7DnM                  att.zEcoEwLFq6OxJa3f2Vvp7bZ0QjgaLb2p3dO yqh hM

 

 

Μαθαίνοντας την νοηματική

Μιλήσαμε για τους κωφούς συνανθρώπους μας και ασχοληθήκαμε με τις δυσκολίες που αυτοί αντιμετωπίζουν. Αφού μελετήσαμε τη γλώσσα τους, τραγουδήσαμε στη νοηματική!Παρακάτω ένα μικρό δείγμα.

 

Παιχνίδι ενσυναίσθησης

Μπαίνουμε, για λίγο, στην θέση των τυφλών συνανθρώπων μας.

1717482802914 1717482802925 1717482802933 1717482802941

IMG 2667 IMG 2670 IMG 2673 IMG 2679

 

Συνεργασία με τη Δημόσια Βιβλιοθήκη 
Πεταλιδίου

Τα παιδιά διάβασαν απόσπασμα του βιβλίου του Ιούλιου Βέρν, “20.000 Λεύγες κάτω από τη θάλασσα”. Ύστερα, έπαιξαν  στην βιβλιοθήκη και οι νικητές θα βραβευτούν στην καλοκαιρινή γιορτή μας.

 

1717482928021 2 1717482928035 2 1717482928043 4

 

Χελιδονίσματα

Οι μαθητές σε ρόλο εκπαιδευτικού…Ανέλαβαν να ενημερώσουν τους συμμαθητές των υπόλοιπων τάξεων για το παλιό αυτό έθιμο, καθώς και να τους μάθουν τα κάλαντα της άνοιξης.

 

MAKE A WISH 

Για ακόμα μία χρονιά, πήραμε μέρος στο “MAKE A WISH” αγοράζοντας αστεράκια τα οποία θα κάνουν την ευχή ενός παιδιού πραγματικότητα!

“Όταν βλέπεις αστεράκι…κάνε μια ευχή αγάπης!”

2

 

Συλλογή από καπάκια για την αγορά αναπηρικού αμαξιδίου

Οι μαθητές μάζεψαν καπάκια για να βοηθήσουν με τον τρόπο τους στην αγορά αναπηρικού αμαξιδίου για ένα παιδί που το έχει ανάγκη! Τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!

φωτο

 

Προβολή ταινιών με θέμα την συμπερίληψη

Οι μικροί μαθητές παρακολούθησαν τα : Τα μυαλά που κουβαλάς (Inside Out – 2015) και Ψάχνοντας την Ντόρι (2016), ενώ οι μεγαλύτεροι το “Μείνε δίπλα μου (Please Stand By – 2017). Ακολούθησε συζήτηση και προβληματισμός.

1717576366417 1717576366406

 

Κοινές εκδρομές και συμμετοχή σε αγώνες

IMG 2571 IMG 2559 445880185 1934637310272680 5778906232213030221 n 436748617 959648809278143 4435905104697666887 n 20231213 121825

 

 

Συμβούλια εκπαιδευτικών σε άτυπα περιβάλλοντα

IMG 2680 IMG 2681

 

Αξιολόγηση 2022 – 2023

Ομάδα Α΄: Συντονιστής: Μπρέγιαννης Γεώργιος.

Συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί: Κόκκαλη Βασιλική, Βάγγαλη Γεωργία, Πέτρουλα Αναστασία,<

Θέμα: Λαογραφία: Μία γέφυρα από το παρελθόν στο παρόν και το μέλλον.

Ζούμε σε μία εποχή που χαρακτηρίζεται από το άγχος, την ανασφάλεια, την κρίση των αξιών, τις εφήμερες ανθρώπινες σχέσεις και τη μοναξιά. Ο άνθρωπος χάνεται στην ανωνυμία και στη μονοτονία. Σε αυτήν την υλιστική εποχή, της ταχύτητας και της τεχνολογίας, αγνοήσαμε ή ακόμα χειρότερα ξεχάσαμε την πολιτιστική μας παράδοση, υποτιμήσαμε τις παραδόσεις μας και μιμούμαστε ξένα έθιμα. Έτσι χάθηκε ένας ολόκληρος κόσμος που σφράγισε τις μνήμες πολλών γενεών. Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας αντικατέστησε τόσο στις χειρωνακτικές εργασίες, τις γεωργικές ή τις δουλειές του σπιτιού, με μηχανές κάνοντας τη ζωή μας πιο άνετη. Έτσι, όμως, ξεχάσαμε την προσφορά των προγόνων μας, ήρωες μιας άλλης κατηγορίας, που έστησαν  στα πόδια της αυτή τη χώρα δουλεύοντας τη γη με τα χέρια και την πότισαν με τον ιδρώτα τους, ζώντας απλά με ότι είχαν και τιμώντας τις αξίες που είχαν μάθει. Σκοπός μας λοιπόν, είναι να γνωρίσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά μας στον τρόπο που επιβίωσαν οι πρόγονοί τους, όχι στο μακρινό παρελθόν αλλά στη μεταπολεμική Ελλάδα, πώς μάθαιναν ή ακόμα και πώς διασκέδαζαν. Παράλληλα να γνωρίσουν την αξία ενός λαογραφικού Μουσείου, βλέποντας κατασκευές και καλλιτεχνήματα ανώνυμων δημιουργών.

Από την επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο Καστανίων ” ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ” και την ομιλία της κας Ζέρβα Σοφίας, συνταξιούχου εκπαιδευτικού και ιδρύτρια αυτού του μικρού αλλά πλουσιότατου μουσείου.

 

IMG 20221031 115726 IMG 20221031 115647 IMG 20221031 093829 IMG 20221031 093820 IMG 20221031 093805 IMG 20221031 093802 IMG 20221031 093800 IMG 20221031 091617 IMG 20221031 091608 IMG 20221031 090932 IMG 20221031 090535 IMG 20221031 090522 315308296 1087403798586932 6312951721633387256 n 315308296 1011208080277165 5925638339441579233 n 315291789 816681912938933 4127938633086606562 n 315186202 5609308339186719 7427406975320083968 n 315101938 3287860921480207 74559030896924192 n 314413469 855371215908799 2611720014883893350 n 314395605 823328495549498 1660874728476782914 n

ζωγραφίσαμε λαϊκά μοτίβα

IMG 20230215 125352

Παίξαμε παραδοσιακά παιχνίδια!

” Αλάτι ψιλό, αλάτι χοντρό, έχασα τη μάνα μου και πάω να τη βρω

παπούτσια δε μου πήρε να πάω στο χορό”

Αυτό τραγουδούσαν οι μαθητές της Δ’ τάξης παίζοντας το παραδοσιακό παιχνίδι με το μαντήλι και το διασκέδασαν με την ψυχή τους!

348386692 633010918704177 513659363330498567 n348359178 1229687907682631 3929946705919104185 n348358913 771969251053463 6155130300629752905 n348361706 252870177323642 3507824029421934759 n

348357133 969744997544852 7923621725229296590 n 1348360366 1979156929110925 2659716728209724717 n348358039 211144965090716 7073004092430524762 n348358315 954728538949131 3376403849815630954 n349152737 2436172363226695 4839261585318957849 n348358176 3345561279042565 5962800049889833939 n

https://blogs.sch.gr/dimpetal/files/2023/05/Συνέντευξη-με-έναν-παππού-και-μία-γιαγιά.pdf

https://blogs.sch.gr/dimpetal/files/2023/05/Η-γεωργία-αποτελούσε-μέχρι-πρόσφατα-τον-κυριότερο-κλάδο-της-οικονομίας-μας.pdf

https://blogs.sch.gr/dimpetal/files/2023/05/ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ.pdf

https://blogs.sch.gr/dimpetal/files/2023/05/Παλιά-τα-πανηγύρια-είχαν.pdf

https://blogs.sch.gr/dimpetal/files/2023/05/όταν-ο-μαυροπίνακας-είναι-χαρακωμένος-και-μόλις-διακρίνονται-τα-σημάδια-επάνω-του.pdf

A’ ΤΑΞΗ

Στα πλαίσια του προγράμματος της Λαογραφίας οι μικροί μαθητές της Α’ τάξης έκαναν ένα ταξίδι πίσω στο παρελθόν. Τα παιδιά μέσα από βιωματικές δραστηριότητες γνώρισαν τα παραδοσιακά επαγγέλματα που χάθηκαν με το πέρασμα του χρόνου καθώς και τα παλιά ξεχασμένα παιδικά παιχνίδια .

thumbnail IMG 1344 thumbnail IMG 1347

 

Ομάδα B’: Συντονιστής: Aεράκη Ελένη

Συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί: Κουβάτσου Σοφία, Ντάλας Αθανάσιος, Παπασαραντόπουλος Δημήτριος,

Θέμα: Η βέλτιστη συνύπαρξη των μαθητών

Ένας από τους σκοπούς της εκπαίδευσης είναι η προβολή της αρμονικής συνύπαρξης ανθρώπων και πολιτισμών και όχι η άρση του διαφορετικού. Ο άνθρωπος πρέπει να μάθει να μετακινείται στη θέση του άλλου , να ταυτίζεται κατά το δυνατόν με τα προβλήματά του , ώστε να μπορέσει να τον συναισθανθεί και να τον κατανοήσει. Στόχος της δράσης είναι να δημιουργηθεί το κατάλληλο κλίμα μεταξύ των τάξεων, ώστε να μειωθούν οι συγκρούσεις και οι αντιπαραθέσεις στο χώρο του σχολείου και να ενισχυθούν οι δεσμοί μεταξύ των
μαθητών/τριών.Επιδιώκεται τα παιδιά να μάθουν να συνεργάζονται ξεπερνώντας τις δυσκολίες συνύπαρξης που
προκύπτουν λόγω διαφορετικού οικογενειακού,οικονομικού, πολιτισμικού και θρησκευτικού υπόβαθρου. Η
υιοθέτηση συγκεκριμένων παιδαγωγικών στρατηγικών θα βοηθήσει γενικά τους μαθητές να αναπτύξουν υγιείς
διαπροσωπικές σχέσεις. Θα ενισχυθεί η θετική επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ των μαθητών με κοινές δράσεις των τμημάτων σε όλες τις πτυχές της σχολικής ζωής ώστε να γίνει κουλτούρα η καλλιέργεια αλληλοσεβασμού και η αποδοχή της διαφορετικότητας.

  • Δεσμοί φιλίας Α-Στ τάξης μέσω της “υιοθεσίας” κάθε μαθητή της Α΄ από έναν μαθητή της Στ’.Οι μαθητές θα αποκομίσουν ένα κοινό αίσθημα ενότητας και αλληλεγγύης.
  •  IMG 3942  IMG 3973 IMG 3977 1IMG 3940
  • Δράση Φιλαναγνωσίας μεταξύ Α’ και Στ΄ τάξεων

Μαθητές της Στ ανέλαβαν να διαβάσουν τον Έλμερ, τον παρδαλό ελέφαντα στους φίλους τους τα πρωτακια. Έπειτα συζητήσαμε σχετικά με τη διαφορετικότητα αλλά και τον φόβο της απόρριψης καθώς και για τις αξίες του σεβασμού και της φιλίας.

IMG 4473 IMG 4480 IMG 4485 IMG 4486

 

  • Συνεργασία Γ’ και Στ’ στον καθαρισμό της παραλίας του Πεταλιδίου

Σχηματίστηκαν ζευγάρια από τις δύο τάξεις και το κάθε ζευγάρι και όλοι μαζί συνεργάστηκαν με σκοπό τη μείωση των απορριμάτων. Τα παιδιά αντιλαμβάνονται ότι μέσω της ομάδας και της συνεργασίας μπορούν να καταφέρουν πολλά ακόμα και να γίνουν προστάτες των ακτών.

IMG 4053 IMG 4054 IMG 4055 1 IMG 4056

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων