Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και σε κλίμα εθνικής υπερηφάνειας πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου από τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας.
Η ημέρα ξεκίνησε με τον εκκλησιασμό στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου. Στη συνέχεια ακολούθησε η μαθητική παρέλαση, ενώ αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε η κατάθεση στεφάνων, αποτίοντας φόρο τιμής στους ήρωες της Επανάστασης του 1821.
Οι μαθητές του Δημοτικού παρουσίασαν επίσης παραδοσιακούς χορούς, προσφέροντας μια όμορφη και ζωντανή νότα στην εκδήλωση.
Θερμές ευχαριστίες στον γυμναστή κ. Δήμο Δημούδη για την πολύτιμη συμβολή και καθοδήγησή του στην προετοιμασία των μαθητών.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την άψογη παρουσία τους!









Αφήστε μια απάντηση