Κοπή διπλής πίτας στο Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου.Εύχομαι στους /στις μαθητές/τριες, συναδέλφους/φισσες και γονείς του σχολείου ,να είναι υγιείς ,ευτυχισμένοι και πάντα χαμογελαστοί.
Αρχεία για Φεβρουάριος, 2022
ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ
Φεβ 202217
Ανθρώπινα Δικαιώματα
Φεβ 202214
Από την οικουμενική διακήρυξη των δικαιωμάτων του παιδιού σε όσα η δημοτική αρχή καταφέρνει να εξασφαλίσει για όλους μας… Άλλη πλεύση που μας στέλνει να αντικρίσουμε,να αντιμετωπίσουμε και να εξωραΐσουμε την ανθρώπινη πλευρά μας! Τα παιδικά μάτια σίγουρα τα βλέπουν όλα πιο αγνά!

Πρόσφατα σχόλια