
Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, που με πρωτοβουλία του πραγματοποιήθηκε και φέτος η εορταστική εκδήλωση τηρώντας για ακόμη μία φορά το έθιμο της Τσικνοπέμπτης. Η αυλή του σχολείου μας γέμισε σαπουνόφουσκες, μουσική, μαθητές που διασκέδαζαν και υπέροχες μυρωδιές που προέρχονταν από ψητά λουκάνικα και σουβλάκια. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων […]

Πρόσφατα σχόλια