Χωρίς κατηγορία
Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Πολυχώρο «ΝΗΣΙ» στις Ράχες
Την τελευταία εκπαιδευτική εκδρομή για το σχολικό έτος 2025–2026 πραγματοποίησε το σχολείο μας στον Πολυχώρο «ΝΗΣΙ» στις Ράχες.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια ημέρα γεμάτη χαρά, παιχνίδι, δημιουργικές δραστηριότητες και όμορφες στιγμές με τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς τους. Η εκδρομή αποτέλεσε μια ευχάριστη ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς, προσφέροντας στα παιδιά στιγμές ξεγνοιασιάς, ψυχαγωγίας και κοινωνικοποίησης σε ένα ασφαλές και φιλόξενο περιβάλλον.
Μέσα από τη συμμετοχή τους στις δραστηριότητες του χώρου, οι μαθητές ενίσχυσαν το πνεύμα συνεργασίας, ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας και δημιούργησαν όμορφες αναμνήσεις που θα τους συνοδεύουν μετά το τέλος της σχολικής χρονιάς.
Η εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου μας εύχεται σε όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι, γεμάτο υγεία, χαρά και δημιουργικές εμπειρίες.

Έπαινος για τη συμμετοχή του σχολείου στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της ΠΔΕ Στερεάς Ελλάδας «Οι μαθητές της Φθιώτιδας ως ενεργοί πολίτες φυλάσσουν Θερμοπύλες».
Συμμετοχή στο 11ο Μαθητικό Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών στη Λαμία
Στο πλαίσιο του Κοινού Αθλητικού Ομίλου με το Δημοτικό Σχολείο Ομβριακής, το σχολείο μας συμμετείχε στο 11ο Μαθητικό Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών, το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Λαμία στις 14/5/2026, με διοργάνωση του 16ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας των Ε΄& ΣΤ΄τάξεων, είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν παραδοσιακούς χορούς, να συνεργαστούν με μαθητές άλλων σχολείων και να συμμετάσχουν ενεργά σε μια σημαντική πολιτιστική εκδήλωση, που προάγει την ελληνική παράδοση και την πολιτιστική κληρονομιά.
Η συμμετοχή στο φεστιβάλ αποτέλεσε μια ιδιαίτερα όμορφη εμπειρία, γεμάτη συνεργασία, χαρά και δημιουργική έκφραση.
Το σχολείο μας συνεχίζει να στηρίζει δράσεις που ενισχύουν την πολιτιστική παιδεία, την ομαδικότητα και τη συνεργασία μεταξύ σχολικών μονάδων.
Εκπαιδευτική δράση Πρώτων Βοηθειών στο σχολείο μας
Με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εκπαιδευτική δράση Πρώτων Βοηθειών από την Εθελοντική Ομάδα Διάσωσης και Υγειονομικών Αποστολών ΕΟΔΥΑ.
Η δράση υλοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου. Στόχος της ήταν η ενημέρωση και η εκπαίδευση των μαθητών/μαθητριών σε βασικές δεξιότητες πρώτων βοηθειών, καθώς και η καλλιέργεια της
υπευθυνότητας και της ετοιμότητας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν επίδειξη και να εξασκηθούν σε βασικές τεχνικές αντιμετώπισης επειγόντων περιστατικών, μέσα από μια βιωματική και ιδιαίτερα χρήσιμη εμπειρία.
Το σχολείο μας ευχαριστεί θερμά την ΕΟΔΥΑ και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πρωτοβουλία και τη συμβολή τους στην ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με δράσεις που προάγουν την ασφάλεια και την κοινωνική ευαισθητοποίηση.
«Ιστορικές Συνεντεύξεις: Οι μαθητές συναντούν τον βασιλιά Λεωνίδα».
Στο πλαίσιο της μελέτης της Μάχης των Θερμοπυλών, οι μαθητές ανέλαβαν τον ρόλο δημοσιογράφων της εποχής και πραγματοποίησαν μια υποθετική συνέντευξη με τον βασιλιά Λεωνίδα της Σπάρτης. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα καλλιέργησαν την κριτική σκέψη, την ιστορική ενσυναίσθηση και την ικανότητα σύνδεσης ιστορικών γεγονότων με διαχρονικές αξίες.
https://blogs.sch.gr/dimnmonafth/files/2026/06/Synenteyxh-me-ton-Leonida-ths-Sparths_compressed.pdΣυνέντευξη με τον Λεωνίδα της Σπάρτης_compressed
Συμμετοχή στο πρόγραμμα «Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση του μαθητικού πληθυσμού για την Υγεία και την Υγιεινή της Έμμηνου Ρύσης»
Στο πλαίσιο της συμμετοχής του 6/θέσιου Δημοτικού Σχολείου Νέου Μοναστηρίου στο πρόγραμμα
«Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση του μαθητικού πληθυσμού για την Υγεία και την Υγιεινή της Έμμηνου Ρύσης», πραγματοποιήθηκε με επιτυχία την Τρίτη 21 Απριλίου 2026 σχετική ενημερωτική δράση για τους/τις μαθητές/μαθήτριες των τάξεων Ε’ και ΣΤ’.
Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας και είχε ως στόχο την έγκυρη ενημέρωση των παιδιών για τις σωματικές αλλαγές της εφηβείας, την υγιεινή της έμμηνου ρύσης, καθώς και την καλλιέργεια θετικής στάσης απέναντι σε ζητήματα προσωπικής φροντίδας και σεβασμού.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διατύπωσαν ερωτήματα και ανέπτυξαν γόνιμο διάλογο σε ένα κλίμα ασφάλειας, εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού.
Την υλοποίηση της δράσης ανέλαβαν η Διευθύντρια του σχολείου κ. Κατερίνα Σουρλή και η εκπαιδευτικός κ. Ευαγγελία Μπόζαρλη, οι οποίες επιμορφώθηκαν για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Η δράση συνέβαλε ουσιαστικά στην ενίσχυση της γνώσης, της αυτοπεποίθησης και της υπευθυνότητας των μαθητών/μαθητριών σε θέματα υγείας και προσωπικής φροντίδας, επιβεβαιώνοντας τη σημασία παρόμοιων πρωτοβουλιών στη σχολική κοινότητα.
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο 4ο Star Forum στη Λαμία
Στο πλαίσιο εκπαιδευτικής δράσης, οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας, μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Ομβριακής, επισκεφθήκαμε το 4ο Star Forum, που πραγματοποιήθηκε στη Λαμία στις 1 Απριλίου 2026.
Το Star Forum αποτελεί έναν σημαντικό πολυθεματικό θεσμό διαλόγου, με κεντρικό μήνυμα «Φτάσε εκεί που δεν μπορείς». Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, παρουσιάστηκαν θέματα που αφορούν την επιχειρηματικότητα, τη διοικητική λειτουργία, την ανάπτυξη και τις σύγχρονες προκλήσεις της κοινωνίας.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με έναν ζωντανό χώρο διαλόγου και ενημέρωσης, όπου συμμετείχαν και παρακολούθησαν παρουσιάσεις γύρω από ζητήματα που συνδέονται με την οργάνωση της κοινωνίας και την εξέλιξη της χώρας.
Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία που συνέβαλε στην ευρύτερη κατανόηση του κόσμου γύρω τους και ενίσχυσε τον προβληματισμό τους για το μέλλον.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Εκδρομή στη Λίμνη Σμοκόβου
Στο πλαίσιο του προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2026 πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική εκδρομή στη Λίμνη Σμοκόβου.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά το φράγμα και να ενημερωθούν για τον σκοπό δημιουργίας της τεχνητής λίμνης. Συζητήθηκαν επίσης τα είδη ζώων που ζουν στην περιοχή, καθώς και τα οφέλη και τα μειονεκτήματα της δημιουργίας της.
Η δράση συνέβαλε στην κατανόηση της σχέσης ανθρώπου και περιβάλλοντος, καθώς και στη σημασία της διαχείρισης των υδάτινων πόρων.
Για ένα πιο πράσινο μέλλον: δράση περιβαλλοντικής εκπαίδευσης απο το ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας στο σχολείο μας
ΔΤ 24 30-3-2026 Περιβ δράσεις Δημ Σχ ΝΜοναστηρίου ΔΔομοκού (1)
Οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου Νέου Μοναστηρίου, είχαν την ευκαιρία την Παρασκευή 27 Μαρτίου 2026 να ζήσουν μια ξεχωριστή εμπειρία, στο πλαίσιο δράσης που διοργάνωσε ο ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας Α.Ε., όπου η ανακύκλωση βγήκε από τη θεωρία και έγινε πράξη μέσα από παιχνίδι, συμμετοχή και δημιουργία.
Οι μαθητές ενημερώθηκαν για το τι συμβαίνει στα απορρίμματα μετά τον κάδο και πώς οι καθημερινές μας επιλογές μπορούν να επηρεάσουν θετικά το περιβάλλον. Μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις και παραδείγματα από την πραγματική ζωή, η ανακύκλωση απέκτησε ουσιαστικό περιεχόμενο.
Στη συνέχεια συμμετείχαν σε δημιουργικά παιχνίδια και δραστηριότητες, όπως «ο κρυμμένος θησαυρός των σκουπιδιών» και «το μπάσκετ της ανακύκλωσης», ανακαλύπτοντας πώς τα υλικά μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν με φαντασία και συνεργασία.
Στο τέλος της δράσης, οι μαθητές έλαβαν ενημερωτικό υλικό και συμβολικά δώρα, φεύγοντας κυρίως με ένα σημαντικό μήνυμα: ότι μπορούν οι ίδιοι να γίνουν φορείς αλλαγής στο σπίτι, στο σχολείο και στη γειτονιά τους.
Η δράση ανέδειξε ότι η περιβαλλοντική συνείδηση καλλιεργείται μέσα από τη συμμετοχή και την εμπειρία, χτίζοντας μια νέα γενιά πιο υπεύθυνη και ευαισθητοποιημένη απέναντι στο περιβάλλον.
Ευχαριστούμε θερμά τον ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας Α.Ε. για την πολύτιμη και ενδιαφέρουσα δράση περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που υλοποίησε στο σχολείο μας
25 Μαρτίου: Το σχολείο μας τιμά την ιστορία
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και σε κλίμα εθνικής υπερηφάνειας πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου από τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας.
Η ημέρα ξεκίνησε με τον εκκλησιασμό στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου. Στη συνέχεια ακολούθησε η μαθητική παρέλαση, ενώ αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε η κατάθεση στεφάνων, αποτίοντας φόρο τιμής στους ήρωες της Επανάστασης του 1821.
Οι μαθητές του Δημοτικού παρουσίασαν επίσης παραδοσιακούς χορούς, προσφέροντας μια όμορφη και ζωντανή νότα στην εκδήλωση.
Θερμές ευχαριστίες στον γυμναστή κ. Δήμο Δημούδη για την πολύτιμη συμβολή και καθοδήγησή του στην προετοιμασία των μαθητών.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την άψογη παρουσία τους!














































Πρόσφατα σχόλια