Την Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2026, κόψαμε τη βασιλόπιτα στο σχολείο μας! Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων φρόντισε να έχουμε μία βασιλόπιτα για κάθε τάξη και μία ξεχωριστή για τους/τις εκπαιδευτικούς μας. Ο τυχερός ή η τυχερή κάθε τάξης κέρδιζε ένα μικρό δωράκι, γεμίζοντας χαρά τους μαθητές και τις μαθήτριες! Ήταν μια όμορφη στιγμή, γεμάτη χαμόγελα […]
Αρχεία για 26 Ιανουαρίου, 2026
Κοπή Βασιλόπιτας στο Σχολείο μας – 26/1/2026
Ιαν 202626

Πρόσφατα σχόλια