Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης εργάστηκαν σε ομάδες στο μάθημα της Φυσικής με στόχο την επίλυση ενός προβλήματος μέσω πειραματικής διαδικασίας. Κάθε ομάδα ανέλαβε συγκεκριμένους ρόλους, όπως συντονιστή, εκτελεστή του πειράματος και καταγραφέα αποτελεσμάτων, ώστε να οργανωθεί σωστά η εργασία. Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας, οι μαθητές πραγματοποίησαν το πείραμα, παρατήρησαν τα αποτελέσματα και τα […]

Πρόσφατα σχόλια