Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα αυθεντικό γερμανικό πρωινό, το οποίο οι ίδιοι προετοίμασαν με πολύ μεράκι. Στο πρωινό υπήρχαν: φρεσκοψημένα ψωμάκια 🥖 διάφορα αλλαντικά και βούτυρο 🧈 χυμοί 🍊 και άλλα παραδοσιακά γερμανικά προϊόντα 🇩🇪 Η δράση αυτή συνδύασε τη δημιουργικότητα, […]
Αρχεία για 19 Δεκεμβρίου, 2025
Ημερίδα Παρουσίασης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus+ Σχολικών Μονάδων Στερεάς Ελλάδας
Δεκ 202519
Το Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου και το 1ο Δημοτικό Σχολείο Σπερχειάδας συμμετείχαν στην Ημερίδα Παρουσίασης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus+ Σχολικών Μονάδων Στερεάς Ελλάδας, η οποία πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας. Κατά τη διάρκεια της ημερίδας παρουσιάστηκε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ στο οποίο λάβαμε μέρος, με εκπαιδευτική κινητικότητα στο Ντόρτμουντ της Γερμανίας, αναδεικνύοντας […]

Πρόσφατα σχόλια