Στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στο δίκτυο Αειφόρων Σχολείων, συγκροτήθηκε Επιτροπή Αειφόρου Σχολείου με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων. Η επιτροπή αποτελείται από τη Διεύθυνση του σχολείου, 3 εκπαιδευτικούς του σχολείου, εκπροσώπους μαθητών και γονέων, καθώς και μέλη του βοηθητικού προσωπικού, με στόχο τον συντονισμό και την υλοποίηση δράσεων που προάγουν την αειφορία και […]
Αρχεία για 15 Δεκεμβρίου, 2025
Συγκρότηση Επιτροπής Αειφόρου Σχολείου
Δεκ 202515

Πρόσφατα σχόλια