4.1 ETWINNING

Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων eTwinning 2022 2023 - edu.klimaka.gr

Από το σχολικό έτος 2011- 2012 το Δημοτικό Σχολείο Νέας Καρυάς δραστηριοποιείται στον τομέα των eTwinning προγραμμάτων με συντονίστρια την κα. Καψάλη Δέσποινα. Η θεματολογία των έργων αφορά την εκπαίδευση STEM, την έρευνα πάνω στην τοπική ιστορία και τη λαογραφία, την εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών προσεγγίσεων, τη γνωριμία με τη πολυγλωσσία, την καλλιέργεια του διαπολιτισμού/ των πολυγραμματισμών και των ήπιων δεξιοτήτων.  Αποτέλεσμα αυτής της δράσης ήταν: α) η δικτύωση του σχολείου σε ευρωπαϊκό επίπεδο, β) η έγκριση επιδοτούμενων ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+, γ) ο χαρακτηρισμός του σχολείου ως eTwinning School για δύο σχολικές χρονιές, δ) ο εμπλουτιμσός της υλικοτεχνικής υποδομής του σχολείου με ένα κιτ ρομποτικής WeDo 2.0 και έναν 3d εκτυπωτή.   

Έχουν υλοποιηθεί τα εξής προγράμματα:

  1. Συμμετοχή στο «European Recipe eBook» (Ευρωπαϊκό Βιβλίο Συνταγών) (σχολική χρονιά 2011- 2012)
  2. Συνδιοργάνωση του «Pen – Friends» (Φίλοι δι’ αλληλογραφίας) (σχολική χρονιά 2011- 2012)
  3. Συνδοργάνωση του «The Young Time – Travelers of History» (Οι Μικροί Χρονοταξιδιώτες της Ιστορίας) (σχολικές χρονιές 2012- 2013, 2013- 2014)- Στο πρóγραμμα απονεμήθηκε Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.
  4. Συνδιοργάνωση του «The Young Time – Travelers of History in the Land of Myths» (Οι Μικροί Χρονοταξιδιώτες της Ιστορίας στη Χώρα των Μύθων και των Παραμυθιών) (σχολική χρονιά 2014- 2015)- Στο πρóγραμμα απονεμήθηκε Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.
  5. Συνδιοργάνωση του «The school of our dreams» (To σχολείο των ονείρων μας) (σχολική χρονιά 2014- 2015).
  6. Συνδιοργάνωση του «Σχολικές Ενθυμήσεις» (σχολική χρονιά 2014 – 2015)
  7. Συνδιοργάνωση του «The Young Time – Travelers of History… A Healthy Journey!» (Οι Μικροί Χρονοταξιδιώτες της Ιστορίας… ένα υγιεινό ταξίδι!) (σχολική χρονιά 2015- 2016)- Στο πρóγραμμα απονεμήθηκε Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.
  8. Συνδιοργάνωση του «The Young Time – Travelers… in space!» (Οι Μικροί Χρονοταξιδιώτες… στο διάστημα!) (σχολική χρονιά 2016- 2017)- Στο πρóγραμμα απονεμήθηκε Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.
  9. Συνδιοργάνωση του «Travelling Around Europe- Young Time Travellers No 5» (Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη- Οι Μικροί Χρονοταξιδιώτες Νο 5) (σχολική χρονιά 2017- 2018)- Στο πρóγραμμα απονεμήθηκε Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.
  10. Συνδιοργάνωση του «ME AND YOU» (Πρόγραμμα γνωριμίας και αδελφοποίησης με το γαλλικό σχολείο Collège Maximilien de Robespierre (σχολική χρονιά 2018- 2019) – Στο πρóγραμμα απονεμήθηκε Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας. 
  11. Συμμετοχή στο «AROUND THE WORLD IN EIGHTY DAYS» (Ο γύρος του κόσμου σε ογδόντα ημέρες) (σχολική χρονιά 2018- 2019)
  12. Συμμετοχή στο «Let’s make friends all over Europe, 2018- 2019 edition» (Ας κάνουμε φίλους σε όλη την Ευρώπη, 2018-2019) (σχολική χρονιά 2018- 2019)
  13. Συνδιοργάνωση του «Myths and Legends» (Μύθοι και Θρύλοι- Πρόγραμμα αδελφοποίησης με το αγγλικό σχολείο Radnor Primary School) (σχολική χρονιά 2018- 2019). Εξαιτίας του έργου εδραιώθηκε η συνεργασία με το εν λόγω σχολείο της Ουαλίας η οποία οδήγησε στην έγκριση και πραγματοποίηση της ΔράσηςSTEM CULTURE of 21st Century”- ErasmusKA101.
  14. Συνδιοργάνωση του «Our eTwinstories» (Οι ιστορίες μας στο eTwinning) (σχολική χρονιά 2018- 2019)- Στο πρóγραμμα απονεμήθηκε Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.
  15. Συνδιοργάνωση του «Pâris in Paris» (Ο Πάρης στο Παρίσι) (σχολική χρονιά 2019- 2020)
  16. Συνδιοργάνωση του «REC: Renewable Energy & Coding» (Πρόγραμμα Ρομποτικής-Εκπαίδευση STEAM) (σχολική χρονιά 2019- 2020) λόγω της συμμετοχή του σχολείου μας στη δράση «eTwinning- STEM 2.0» βάσει της οποίας το σχολείο μας απέκτησε ένα κιτ ρομποτικής.
  17. Συνδιοργάνωση του  «Catελληνικά» (Πρόγραμμα ανάδειξης κοινών σημείων αναφοράς ανάμεσα στην ελληνική γλώσσας και την καταλονική) (σχολική χρονιά 2020- 2021)
  18. Συνδιοργάνωση του «the P.A.T.H.- Project of Art & Teaching History» (Το Μονοπάτι- Πρόγραμμα Διδακτικής Προσέγγισης της Ιστορίας μέσα από την Τέχνη- Μέθοδος Perkins) (σχολική χρονιά 2020- 2021)
  19. Συνδιοργάνωση του “CHILDREN VOICES & DIVERSE CHILDHOODS” (σχολική χρονιά 2021 – 2022)
  20. Συνδιοργάνωση του «GRECO – ΙΤΑΛΙΚΑ: 3D VERSION»  (σχολική χρονιά 2021 – 2022) λόγω της συμμετοχή του σχολείου μας στη δράση «eTwinning- STEM 3.0» βάσει της οποίας το σχολείο μας απέκτησε ένα 3d εκτυπωτή. Το εν λόγω project εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης: “Εγώ και εσύ μαζί” (άξονας 9) και χαρακτηρίστηκε ως Καλή Πρακτική από το ΙΕΠ.  Στο πρóγραμμα απονεμήθηκε Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιóτητας.
  21. Συνδιοργάνωση του “Mare Nostrum” (Η θάλασσά μας). Το πρόγραμμα εκπονήθηκε στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής καμπάνιας “European Blue Schools” και του Σχεδίου Δράσης “Σχολείο εν δράσει- Στον δρόμο της καλλιέργειας της ενεργούς πολιτειότητας”. Στο πρóγραμμα απονεμήθηκε Εθνική Ετικέτα Ποιóτητας.
  22. Συνδιοργάνωση του «Dancing together». Το έργο εντάσσεται επίσης στη συμμετοχή του σχολείο μας στον ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ: «ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ» 2022-2023 (Αρ.Πρωτ.Φ15/122779/Δ2/06-10-2022/ΥΠΑΙΘ) στον οποίο κατακτήσαμε το 1ο Βραβείο στην κατηγορία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στο πρóγραμμα απονεμήθηκε Εθνική Ετικέτα Ποιóτητας.

Περισσότερες πληροφορίες στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ: eTwinning (dimnkar.blogspot.com).