Ευχές από τη Δ’ Δημοτικού

Η περίοδος του Πάσχα έφτασε και μαζί έφερε διάθεση για καινούργιες κατασκευές και πειραματισμούς με νέα υλικά.

338427001 1287374961847836 6411890040746925575 n 768x576 1 338804572 779746163581792 6318377646103321985 n 710x1024 1

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης μαζί με τις δασκάλες τους έφτιαξαν μοσχομυριστές λαμπάδες με αποξηραμένα φρούτα καθώς και πολύχρωμες κάρτες για να στείλουν ευχές στα αγαπημένα τους πρόσωπα.

338660263 190588227089045 1575489934504327255 n 768x1024 1 339789345 949021899606389 8940474503217897951 n 768x1024 1

Τις καλύτερες ευχές μας για χαρούμενο Πάσχα!!

 

Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας για τις λαμπάδες που μας έδωσαν για να κάνουμε τις μικρές μας δημιουργίες

 

Δημοσιεύθηκε στο Δ,Δ1,Δ2