Εικόνα κεφαλίδας Δημοτικό Σχολείο Κάτω Κορακιάνας

ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ

 

ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ

στην Παραλία του Ύψου

 

Το Δημοτικό Σχολείο Κάτω Κορακιάνας πραγματοποίησε την Κυριακή, 9 Οκτωβρίου, ποδηλατάδα στην παραλία του Ύψου, με τη συμμετοχή μαθητών/τριών, γονέων, φίλων και κατοίκων της περιοχής. Η ποδηλατάδα, που έλαβε χώρα για 6η φορά, ήρθε ως επιστέγασμα του εορτασμού της 9ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού με τίτλο «ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ», την οποία το Σχολείο αφιέρωσε στο Ποδήλατο με στόχο την ανάδειξη της ωφελιμότητας της χρήσης ποδηλάτου τόσο στη σωματική και πνευματική υγεία όσο και στο περιβάλλον.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας από 3 Οκτωβρίου 2022 έως 7 Οκτωβρίου 2022, οι μικροί μαθητές/τριες, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, εξοικειώθηκαν με τα ποδήλατα στην αυλή του Σχολείου, ενημερώθηκαν για τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς ώστε να μάθουν να κυκλοφορούν με ασφάλεια ενώ γνώρισαν το ποδήλατο τόσο ως μέσο άθλησης και ψυχαγωγίας όσο και ως μέσο μετακίνησης φιλικό προς το περιβάλλον.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν δράσεις/δραστηριότητες όπως δημιουργία αφισών και οπτικοακουστικού υλικού, προβολές σχετικές με το ποδήλατο, συζήτηση, ζωγραφική, παιχνίδια, αναμνηστικά και φυσικά, Ποδήλατο στην αυλή. Οι δράσεις υλοποιήθηκαν σε τμήματα με τη συμμετοχή όλων ανεξαιρέτως των μαθητών και μαθητριών με την επίβλεψη και καθοδήγηση όλων των εκπαιδευτικών των τμημάτων ενώ οι εικαστικές δημιουργίες (κυρίως αφίσες) χρησιμοποιήθηκαν για τη διάχυση της δράσης στα όμορα σχολεία και στην τοπική κοινωνία.

Το Σχολείο θα ήθελε να ευχαριστήσει, τη Διεύθυνση Τροχαίας Κέρκυρας για τη συνδρομή της στην εκδήλωση, με τη ρύθμιση της κυκλοφορίας και τη διαφύλαξη της ασφάλειας των συμμετεχόντων, την κ. Μαριλένα Μάστορα, για τη διάθεση ασθενοφόρου με το πλήρωμά του από την Γενική Κλινική Κέρκυρας, το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δ.Σ. Κάτω Κορακιάνας, τους εθελοντές, τους γονείς και πρωτίστως όλους τους μαθητές /τριες που συμμετείχαν στην ποδηλατάδα.

01 02 03 04 05 06 07 08 10

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

9η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

9η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

«ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ»

Αφιερωμένη στο Ποδήλατο

Το σχολείο μας γιόρτασε την 9 η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με τίτλο «ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ» την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου και την αφιέρωσε στο Ποδήλατο. Οι μαθητές, με την καθοδήγηση των γυμναστριών τους, εξοικειώθηκαν με τα ποδήλατα στην αυλή του Σχολείου. Παράλληλα, στην τάξη, με τους δασκάλους τους και τους καθηγητές ειδικοτήτων, ενημερώθηκαν για τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς και γνώρισαν το ποδήλατο ως μέσο άθλησης, ψυχαγωγίας , αλλά και μέσο μετακίνησης φιλικό προς το περιβάλλον.

Η δράση θα ολοκληρωθεί με την πραγματοποίηση ποδηλατάδας στην παραλία του Ύψου, που λαμβάνει χώρα για 6η φορά.

310990512 1184845629045405 3673013188777074012 n

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΗ ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022, η Φλόγα της Αγάπης της Εθελοντικής Αιμοδοσίας, φτάνει στην πόλη μας. Μετά από ένα μακρύ ταξίδι που ξεκίνησε στις 22 Ιουλίου από τον ιερό ναό της Αγίας Φωτεινής στη Νέα Σμύρνη και αφού πέρασε από πολλές πόλεις της Ελλάδας, η Φλόγα της Αγάπης φτάνει στην πόλη της Κέρκυρας.

Εθελοντές κάθε ηλικίας, θα μεταφέρουν τη φλόγα περνώντας από πολλά σημεία του Ιστορικού Κέντρου της πόλης μας, με τελικό προορισμό το Corfu Holiday Palace, όπου και θα πραγματοποιηθεί το Άναμμα του Βωμού σηματοδοτώντας, την Έναρξη των Εργασιών 32ης Αμφικτιονίας Συλλόγων και Φορέων Εθελοντικής Αιμοδοσίας.

Το Σχολείο μας, καθώς δραστηριοποιείται ενεργά με το κομμάτι της εθελοντικής αιμοδοσίας μέσα από την «Ομάδα Αιμοδοτών του Δημ. Σχ. Κάτω Κορακιάνας ΧΑΡΙ-ΖΩ» θα συμμετάσχει στη Λαμπαδηδρομία με αντιπροσωπία μαθητών./τριών.

 

2022 09 26 15.17.39

 

POSTER LIGHT20 λαμπαδηδρομία

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2022-2023


Λήψη αρχείου

ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2021-2022


Λήψη αρχείου

ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΘΕΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ


Λήψη αρχείου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ


Λήψη αρχείου

Εκπαιδευτική Επίσκεψη Μαθητών της Δ1 Τάξης στο Μουσείο Σολωμού

Την Τρίτη 7 Ιουνίου, οι μαθητές της Δ1 τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στο Μουσείο Σολωμού. Με αφορμή την επίσκεψη στο χώρο όπου έζησε ο εθνικός ποιητής, οι μαθητές με την καθοδήγηση  της υπεύθυνης του χώρου, Ναυσικάς Φρονίμου και των εκπαιδευτικών Βαΐας Τζώρη και Χριστίνας Συμηρή, συμμετείχαν σε μουσειοεκπαιδευτικές δραστηριότητες  πάνω σε έργα του Σολωμού, αλλά και στα πορτρέτα των ποιητών που επηρεάστηκαν από αυτόν. Έμαθαν και ενδιαφέρθηκαν για τη ζωή του ποιητή, δημιούργησαν το ηχοτοπίο του τότε και του τώρα, ενώ

Ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή της ημέρας ήταν το αντίδωρο των μαθητών  στον χώρο, όταν μπροστά στο παράθυρο του ποιητή με  τη θέα του Βίδου που τον ενέπνεε , τα παιδιά τραγούδησαν “το χάραμα επήρα” , απόσπασμα από τους ελεύθερους πολιορκημένους, και την Ξανθούλα.

Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας και με στόχο την καλλιέργεια της αγάπης των παιδιών για την Ποίηση και τη Λογοτεχνία.

1655190933932 1655190933917 1655190933911 1655190933894

Εκπαιδευτική Επίσκεψη Μαθητών της Γ΄ Τάξης στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη

Οι μαθητές των Γ1 και Γ2 τμημάτων με τις εκπαιδευτικούς τους, Νικολούζου Μαρία και Σέρβου Γεωργία καθώς και την εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής, Σπίγγου Κων/να- Αθανασία, πραγματοποίησαν επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Κέρκυρας, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων δεξιοτήτων της Θεματικής ενότητας: «ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ».

Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με την τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά του νησιού μας και να έρθουν σε επαφή με την αξία της Φιλαναγνωσίας. Επίσης, η εμπειρία της επίσκεψης εμπλουτίστηκε με ξενάγηση από τις εκπαιδευτικούς των 2 τμημάτων, στους χώρους του Παλαιού Φρουρίου.

284176371 1465901577213889 6348244718266184402 n 284285067 5648959735115441 1458588337928966526 n 284845003 547271310262521 667115256242598232 n 285102740 1480723492384412 5239012141725680953 n

Εκπαιδευτική Επίσκεψη Μαθητών της Ε΄ Τάξης στο Βυζαντινό Μουσείο Αντιβουνιώτισσας

Οι μαθητές/τριες των Ε1 και Ε2 τμημάτων με τις εκπαιδευτικούς τους, Βοσκάκη Αικατερίνη και Τσιλιάκου Σπυριδούλα, καθώς και την Εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης, Συμψηρή Χριστίνα πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στον Βυζαντινό Ναό της Αντιβουνιώτισσας, που λειτουργεί ως Μουσείο στην πόλη της Κέρκυρας, στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας. Οι μαθητές/τριες ξεναγήθηκαν από αρχαιολόγο η οποία τους μίλησε για την ιστορία και την αρχιτεκτονική του ναού και ήρθαν σε επαφή με σημαντικά έργα από τον 15ο έως και τον 20ο αιώνα που φιλοξενεί το μουσείο, καθώς και ιερά σκεύη που φυλάσσονται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο.31 11

Σελίδα 15 από 18

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση