Μουσική πανδαισία.

Την Πέμπτη 7 Απριλίου 2022 στις 11:30 π.μ. οι μαθητές της ΣΤ τάξης, συμμετείχαν σε live streaming εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Κρατική Ορχήστρας Θεσσαλονίκης, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Μουσικής του σχολείου Μαρίας Τσιγάρα. Ήρθαν σε επαφή με μουσικά έργα κορυφαίων Ελλήνων μουσουργών όπως του Νίκου Σκαλκώτα (κλέφτικος, Σιφνέικος, Κρητικός, ,Ηπειρώτικος και συρτός) και του Γιάννη Κωνσταντινίδη (Δωδεκανησιακή σουίτα αρ.1 : 3ο μέρος, Δωδεκανησιακή σουίτα αρ1 :5ο μέρος και Δωδεκανησιακή σουίτα 1 : 6ο μέρος). Ταξίδευσαν στους μαγικούς ήχους της Συμφωνικής Ορχήστρας και απόλαυσαν τα ηχοχρώματα της κλασσικής μουσικής.

V                                                       1

1ος Κύκλος Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης.

Την Παρασκευή 18 Μαρτίου 2022 και το Σάββατο 19 Μαρτίου 2022, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου παρακολούθησαν τετράωρο πρόγραμμμα ενδοσχολικής επιμόρφωσης,με τηλεκπαίδευση webex από τον ψυχολόγο κ. Αλέξανδρο Βάρρα με θέμα : <<Μαθητές με ΔΕΠ-Υ στην σχολική ηλικία και τα ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες>>,σύμφωνα με το Νόμο 4823/2021,άρθρα 95-96 (ΦΕΚ Α΄ 136/3-8-21. Μετά το τέλος της ενδοσχολικής επιμόρφωσης δόθηκαν στους εκπαιδευτικούς οι αντίστοιχες βεβαιώσεις παρακολούθησης.

3concentration

 

Οι μαθητές της Ε τάξης σε εκπαιδευτική εκδρομή

Την Τρίτη 5 Απριλίου 2022, οι μαθητές της Ε τάξης,στα πλαίσια του εργαστηρίων δεξιοτήτων επισκέφθηκαν τα Διϋλιστήρια νερού της ΔΕΥΑΚ,που επεξεργάζονται το νερό από τη λίμνη Πλαστήρα και γνώρισαν βιωματικά όλη τη διαδικασία καθαρισμού του νερού ώστε αυτό να φτάσει καθαρό και υγιεινό στις βρύσες των σπιτιών μας. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το πυροσβεστικό μουσείο και γνώρισαν από κοντά την ιστορία των πυροσβεστών του τοπικού πυροσβεστικού σταθμού μέσα από εικόνες,στολές και εργαλεία κατάσβεσης πυρκαγιών. Τέλος ξεναγήθηκαν στο ιστορικό κτίριο της Νέας Αγοράς όπου θαύμασαν την αρχιτεκτονική του.

ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ 1  ΜΟΥΣΕΙΟ 1  ΠΥΡ 1  ΝΕΑ ΑΓΟΡΑ 1 

 

Πίνω νερό καθαρό και γίνομαι μικρός πυροσβέστης

Την Τετάρτη 5 Απριλίου 2022 0ι μαθητές της Β τάξης με τη συνοδεία της δασκάλας τους επισκέφθηκαν τα Διϋλιστήρια του νερού της ΔΕΥΑΚ, όπου ενημερώθηκαν για τη διαδικασία φιλτραρίσματος του νερού ώστε να γίνει πόσιμο και ασφαλές για την υγεία μας και ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του κτιρίου.Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το πυροσβεστικό μουσείο και θαύμασαν τα εργαλεία κατάσβεσης μιας πυρκαγιάς,είδαν παλιές εικόνες και στολές πυροσβεστών και συμμετείχαν ως <<μικροί πυροσβέστες>> στην κατάσβεση μιας φωτιάς. Τέλος ξεναγήθηκαν στο κτίριο της Νέας Αγοράς και θαύμασαν την αρχιτεκτονική του και βίωσαν την ιστορική  σημασία του εμβληματικού κτιρίου για την πόλη μας.

ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ  ΜΟΥΣΕΙΟ  ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ  ΝΕΑ ΑΓΟΡΑ

 

Επίσκεψη της 1ης ΤΟΜΥ Καρδίτσας στο σχολείο μας

Την Τετάρτη 6 Απριλίου 2022, στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων οι μαθητές των Ε΄και ΣΤ΄τάξεων, παρακολούθησαν από την Επισκέπτρια Υγείας κα. Θωμαή Κορέλα και την κοινωνική λειτουργό κα Ευαγγελία Φουτσιτζή της 1ης ΤΟΜΥ Καρδίτσας, πρόγραμμα διατροφής και άσκησης σύμφωνα με τη δράση του Υπουργείου Υγείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του μαθητικού πληθυσμού στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας σε Εθνικό επίπεδο. Ως σχολείο ευχαριστούμε την δια ζώσης προσφορά και ενημέρωση από τις υπεύθυνες του προγράμματος για τα όσα ενδιαφέροντα ανέπτυξαν, εμπλουτίζοντας τις μαθησιακές γνώσεις των μαθητών μας.

ΤΟΜΜΥ 1

 

Εκπαιδευτική εκδρομή στα Διϋλιστήρια της ΔΕΥΑΚ και στο Πυροσβεστικό Μουσείο

Την Τρίτη 5 Απριλίου 2022,οι Β΄ και Ε΄ τάξεις του Δημ.Σχ.Καρδιτσομαγούλας, στα πλαίσια του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων επισκέφθηκαν τα Διϋλιστήρια νερού της ΔΕΥΑΚ στην αναρρυθμιστική λίμνη, όπου ξεναγήθηκαν από τους υπεύθυνους των εγκαταστάσεων και είδαν βιωματικά την επεξεργασία του νερού σε όλα του τα στάδια, ώστε αυτό να φθάνει ποιοτικά καθαρό και ασφαλές στις βρύσες των σπιτιών μας. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το πυροσβεστικό μουσείο και είδαν όλη την ιστορία του τοπικού πυροσβεστικού σταθμού στολές, φωτογραφίες, εργαλεία κατάσβεσης πυρκαγιών και άκουσαν από τον Πρόεδρο του Μουσείου κ. Χριστόφορο Κωστούλα την ιστορία  του μουσείου και των ανδρών του τοπικού πυροσβεστικού σώματος. Τέλος ξεναγήθηκαν στο κτίριο της Νέας Αγοράς και θαύμασαν την αρχιτεκτονική του και ένιωσαν την διαχρονική του  αξία και σημασία στην καθημερινότητα του καρδιτσιώτη στο πέρασμα των χρόνων.

ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ  ΜΟΥΣΕΙΟ   ΠΥΡ ΝΕΑ ΑΓΟΡΑ

Εβδομαδιαίο Ημερολόγιο Εξόδων.

Στα πλαίσια του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων οι μαθητές της Β τάξης με την καθοδήγηση της δασκάλας Ηρώς Ντανοβασίλη τους υλοποιούν δράσεις στο θεματικό κύκλο <<Επιχειρηματικότητα-Γνωριμία με τα επαγγέλματα >> και στην υποενότητα  <<Στη τσέπη χαρτζιλίκι>>, επεξεργάστηκαν διαθεματικά  ένα Εβδομαδιαίο Ημερολόγιο Εξόδων με προϋπολογισμό εβδομάδας, έσοδα και έξοδα,μπαίνοντας με αυτή τη δραστηριότητα στη βασική  έννοια της επιχειρηματικότητας που είναι η κατανομή εσόδων-εξόδων,χρησιμοποιώντας δε και τις μεταγνωστικές τους δεξιότητες από το μάθημα των μαθηματικών.

1 1  2 1  3 1

Άκου……Μαντάτα Μαρτίου, κυκλοφόρησε !!!!!!

Κυκλοφόρησε για τον μήνα Μάρτιο η εφημερίδα των μαθητών/τριών της ΣΤ τάξης με τίτλο << Άκου….Μαντάτα>>. Μέσα η εφημερίδα περιέχει άρθρα των μαθητών/τριών απο την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου, τις εορταστικές εκδηλώσεις που έλαβαν μέρος στο Τοπικό Διαμέρισμα της Καρδιτσομαγούλας, καθώς και άρθρα απο τον 3ο κύκλο  των εργαστηρίων δεξιοτήτων που επεξεργάζονται θέματα που αφορούν τα σχολικά βιβλία και τη χρήση τους σχετικά με τη γραμμική ή κυκλική οικονομία,αναπτύσσοντας τις δεξιότητες της ενσυναίσθησης και της δημιουργικότητας.

1  2  3  4

 

Το σχολείο γιόρτασε την Εθνική Επέτειο του 1821.

Την Παρασκευή 25 Μαρτίου 2022, το σχολείο μας συμμετείχε στις εορταστικές εκδηλώσεις για την 25η Μαρτίου του 1821. Το πρωί, η Σημαιοφόρος και οι παραστάτες της σημαίας εκπροσώπησαν το σχολείο στην πανηγυρική Θεία Λειτουργία παρουσία των δασκάλων τους και του Προέδρου της τοπικής Κοινότητας  Καρδιτσομαγούλας  κ. Χρυσοβαλάντη Λιάκου. Στη συνέχεια στην κεντρική πλατεία της κοινότητας και στο ηρώο των πεσόντων ψάλλει επιμνημόσυνη δέηση και έγινε η κατάθεση στεφάνων από τους τοπικούς φορείς , του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου. Μετά το πέρας αυτής της εκδήλωσης έγινε παρέλαση  στην οδό Αγίου Δημητρίου, των μαθητών του σχολείου και του Νηπιαγωγείου που μάλιστα αποτέλεσε και το ευχάριστο της  ημέρας με τις εντυπωσιακές παραδοσιακές  στολές που φορούσαν τα νήπια και σκόρπισαν πολύ ενθουσιασμό και θαυμασμό στους εκατοντάδες θεατές που παρακολουθούσαν την παρέλαση. Με το τέλος της παρέλασης ο Πρόεδρος της τοπικής ενότητας δεξιώθηκε τους όλους τους παραβρισκόμενους στο τοπικό κοινοτικό κατάστημα.

jpg .jpg 1

2 jpg jpg

 

Μεγάλος Διαγωνισμός αποθήκευσης μπαταριών ΑΦΗΣ.

Το σχολείο μας συμμετέχει στον μεγάλο διαγωνισμό συλλογής αποσυρθέντων μπαταριών ΑΦΗΣ. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας ανακυκλώνουν τις μπαταρίες ενισχύοντας με αυτή τη δράση τους την ανακούφιση του περιβάλλοντος. Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε γιατί το κάνουν.

https://www.youtube.com/watch?v=Pjqv7p4pbxA&ab_channel=%CE%91%CE%A6%CE%97%CE%A3