ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ 3 ΙΕΡΑΡΧΩΝ

30 Ιανουαρίου σήμερα γιορτάζουμε τους 3 Ιεράρχες και τιμούμε την μνήμη τους. Καθένας έχει τη δική του γιορτή, αλλά και τους τρεις μαζί τους γιορτάζουμε στις 30 Ιανουαρίου, γιατί έχουν πολλά κοινά γνωρίσματα: Ζούσαν απλή ζωή χωρίς πολυτέλειες. Αφιέρωσαν τη ζωή τους στους φτωχούς συνανθρώπους τους και στους δυστυχισμένους και ήταν και οι τρεις σοφοί. Αγάπησαν τα γράμματα και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων. Έγιναν μεγάλοι – πολύ μεγάλοι – δάσκαλοι, πραγματικοί φωστήρες. Αλλά και σπουδαίοι ρήτορες. Για τη σοφία τους και την καλοσύνη τους, ο λαός τους εκτιμούσε και τους αγαπούσε.

Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών είναι γιορτή των δασκάλων και των μαθητών, των σχολείων και των γραμμάτων, των βιβλίων και της μάθησης.

Γι αυτό και εμείς σήμερα  πήγαμε εκκλησία και κοινωνήσαμε Στο τέλος της λειτουργίας κεραστήκαμε στο κελί της εκκλησίας μας. Και του χρόνου να είμαστε καλά να τιμήσουμε τη μνήμη τους. Τι κι αν πέρασαν τόσα χρόνια από τότε που έζησαν; Το παράδειγμά τους είναι πάντα νέο, πάντα φωτεινό για να μας δείχνει το δρόμο.

e30fbef8 6431 4fff b841 aedb44ff7473 18aeff7d2 7789 4b34 a308 66a2464bbb07 1