ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ

Επιστρέψαμε στο σχολείο μας μετά τις γιορτές και αφού είπαμε πως περάσαμε μπήκαμε εκ νέου στο πρόγραμμα του σχολείου μας. Μιας και είμαστε μια μεγάλη οικογένεια κι εμείς σκεφτήκαμε να κόψουμε όπως κάθε χρόνο τη βασιλόπιτα μας για να δούμε ποιοι/ποιες θα είναι οι τυχεροί/ες της νέας χρονιάς. Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων μας έφερε λοιπόν βασιλοπιτάκια για κάθε μαθητή. Οι τυχεροί που έτυχαν το φλουρί ήταν ο Χρυσοβαλάντης Καράπουρνος από τη Α τάξη, ο Γιώργος Καράπουρνος από τη Δ τάξη και ο Αλέξανδρος Ζώας από τη ΣΤ τάξη. Από τους εκπαιδευτικούς το φλουρί κέρδισε η κ. Ειρήνη Λυμπεράτου, Προϊσταμένη του σχολείου.  Τους ευχόμαστε να είναι πάντα τυχεροί στη ζωή τους.

5810fc65 dc91 4798 92fe 754799a6e8cc 2c55d0329 eda0 40ac 893b 7986153776b861410464 dfdf 4bf8 9bba a77c13c10511