Έχουμε μπει πια για τα καλά στο χειμώνα. Και μιας και τελειώσαμε με τις χριστουγεννιάτικες αναγνώσεις μας στο τμήμα ένταξης σκεφτήκαμε να εκτυπώσουμε μια ωραία χειμωνιάτικη εικόνα και να συγκεντρώσουμε τίτλους βιβλίων σχετικών με την εποχή. Κάποια από αυτά τα έχουμε ήδη διαβάσει, άλλα είναι στο πρόγραμμα να διαβαστούν τις επόμενες μέρες και άλλα τα έχουμε δει και θέλουμε να τα βρούμε.
Βιβλία μπορούμε να βρούμε παντού! Στη βιβλιοθήκη μας, στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας, στη βιβλιοθήκη του νηπιαγωγείου μας, στο σπίτι ενός φίλου μας, στο βιβλιοπωλείο, στη παιδική βιβλιοθήκη Κοραή. Αν τα έχετε σπίτι σας, αν τα αγοράσετε ή τα βρείτε από κάποιον φίλο σας με χαρά θα θέλαμε να τα μοιραστείτε και μαζί μας!
Περιμένουμε λοιπόν βιβλιοπροτάσεις παλιές ή καινούριες και νέες ιδέες…
Τα ζωάκια του δάσους ξεκίνησαν να διαβάζουν! Εσείς;
