ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Ένας ελέφαντας που τον έλεγαν Μεμουαρ… είναι ο τίτλος τη υπέροχης παιδικής θεατρικής παράστασης που παρακολουθήσαμε στο Ομήρειο πνευματικό κέντρο από το Σύλλογο Γυναικών Χίου σε σκηνοθεσία Λένιας Ξενάκη.  Οι ηθοποιοί, τα σκηνικά, η μουσική, οι φωτισμοί ήταν εντυπωσιακοί και μάγεψαν τους μικρούς μαθητές που την παρακολούθησαν με πολλή προσοχή από την αρχή μέχρι το τέλος. Η υπόθεση της ιστορίας είχε να κάνει με τη Ματίνα που ζει με τους γονείς και τον παππού της. Ο μεγαλύτερος φόβος της είναι πως μια μέρα θα την ξεχάσουν όλοι. Όπως ο παππούς που τώρα πια έχει μνήμη χρυσόψαρου. Όταν μια μέρα ξεχνούν όλοι τα γενέθλια της, ο μεγαλύτερος της φόβος γίνεται πραγματικότητα…

Στο τέλος της παράστασης οι μαθητές και οι μαθήτριές μας καταχειροκρότησαν τους ηθοποιούς και ζήτησαν να βγάλουν μια φωτογραφία μαζί τους. Ήταν όλοι τους καταπληκτικοί ! Θερμά συγχαρητήρια!

f0f6e32b ec3d 438e 99ef 6bd6154456bc

ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ

Το κέντρο παιδιού και εφήβου στα πλαίσια το προγράμματος ψυχοκοινωνικής στήριξης των πυρόπληκτων περιοχών της Χίου επισκέφτηκε το σχολείο μας και έκανε ενδιαφέρουσες δράσεις με τους μαθητές μας. Το πρόγραμμα είχε στόχο την υποστήριξη των παιδιών ειδικά μετά την πρόσφατη και μεγάλη καταστροφική πυρκαγιά γύρω από το χωριό μας. Τους ευχαριστούμε θερμά!

0a6ef133 b577 4078 b9d6 38d39a0b03ca03e0fb45 16ee 47f4 975b 0424472cb01388885e77 ee21 4262 9870 4f367d963d5ba9c55e12 f1f0 45c8 9ed6 16e0934d3885e6536b50 003e 42db a5de d0bd8473db58