Ένας ελέφαντας που τον έλεγαν Μεμουαρ… είναι ο τίτλος τη υπέροχης παιδικής θεατρικής παράστασης που παρακολουθήσαμε στο Ομήρειο πνευματικό κέντρο από το Σύλλογο Γυναικών Χίου σε σκηνοθεσία Λένιας Ξενάκη. Οι ηθοποιοί, τα σκηνικά, η μουσική, οι φωτισμοί ήταν εντυπωσιακοί και μάγεψαν τους μικρούς μαθητές που την παρακολούθησαν με πολλή προσοχή από την αρχή μέχρι το τέλος. Η υπόθεση της ιστορίας είχε να κάνει με τη Ματίνα που ζει με τους γονείς και τον παππού της. Ο μεγαλύτερος φόβος της είναι πως μια μέρα θα την ξεχάσουν όλοι. Όπως ο παππούς που τώρα πια έχει μνήμη χρυσόψαρου. Όταν μια μέρα ξεχνούν όλοι τα γενέθλια της, ο μεγαλύτερος της φόβος γίνεται πραγματικότητα…
Στο τέλος της παράστασης οι μαθητές και οι μαθήτριές μας καταχειροκρότησαν τους ηθοποιούς και ζήτησαν να βγάλουν μια φωτογραφία μαζί τους. Ήταν όλοι τους καταπληκτικοί ! Θερμά συγχαρητήρια!





