ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Επέτειος του Πολυτεχνείου σήμερα και οι μαθητές μας με την βοήθεια των εκπαιδευτικών τους θυμήθηκαν μέσα από δράσεις (βιντεάκια, τραγούδια, κατασκευές)  όσα έγιναν αυτή τη μέρα το 1973. Κάτω η Χούντα ζήτω η Δημοκρατία! Και του χρόνου!

7237f79b e052 49b5 b108 429c5abcca67