ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ

Οι μαθητές της Ε-ΣΤ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής με την δασκάλα του κ. Ειρήνη Λυμπεράτου έκαναν ένα πολύ ενδιαφέρον μάθημα για τη διαδικασία της φωτοσύνθεσης και αποφάσισαν να το παρουσιάσουν και στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου. Ας το απολαύσουμε λοιπόν πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο.