Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το σχολείο μας τίμησε την επέτειο της απελευθέρωσης της Χίου την 11η Νοεμβρίου. Την παραμονή της επετείου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας με τις εκπαιδευτικούς τους έκαναν μια αναδρομή στο ιστορικό παρελθόν του νησιού μας, άκουσαν τραγούδια και έκαναν κατασκευές. Επίσης, έκαναν μια ιστορική βόλτα στο χωριό με τον κ. Δημήτρη Μιωτέρη για να ξαναθυμηθούν τα γεγονότα της ιστορικής αυτής μέρας και να δουν τα σημεία στα οποία σημαντικά πρόσωπα της ιστορίας πήραν σημαντικές αποφάσεις. Ανήμερα της επετείου εκκλησιάστηκαν και παρέλασαν στο χωριό. Και του χρόνου λεύτερα!
Ευχαριστούμε πολύ κύριε Δημήτρη για όσα μας μάθατε!

