Στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
του Δήμου «Πάνος Μυλωνάς.
Στις 28 Μαρτίου τα τμήματα Γ1 και Γ2 μαζί με τις εκπαιδευτικούς: Ανθή Γεωργοπούλου, Ελένη Παπαδοκωνσταντάκη, Πηνελόπη Τσουρούτη και Σταυρούλα Γαντζούδη επισκέφτηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στην Πάτρα στα πλαίσια του προγράμματος της Κυκλοφοριακής Αγωγής. Η εκπαίδευση αφορούσε την θεωρητική κατάρτιση των παιδιών όσο και την πρακτική ως πεζοί και ξεκινούσε από το πώς θα περνούν από τις διαβάσεις και στο πώς θα περπατούν σε ένα πεζόδρομο που είναι μαζί και ποδηλατόδρομος. Αφού πρώτα ο εκπαιδευτής μας έκανε μια γενική παρουσίαση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας με πολύ γλαφυρό και κατανοητό ύφος επικεντρώθηκε στη βιωματική μάθηση (π.χ. παιχνίδια ρόλων, όπου άλλοι παρίσταναν τα αυτοκίνητα άλλοι τους πεζούς τηρώντας τον Κ.Ο.Κ. κρυφτό με την παραλλαγή ότι οι μαθητές θα έβρισκαν τον εκπαιδευτή περνώντας σωστά τον δρόμο) μέσω της οποίας τα παιδιά διασκέδασαν αλλά και αντιλήφθηκαν τη σημασία της Κυκλοφοριακής Αγωγής. Ήταν μια ευχάριστη εκπαιδευτική επίσκεψη σε ένα οργανωμένο και φιλικό περιβάλλον.
Στο ζωολογικό Μουσείο του Πανεπιστημίου στην Πάτρα.
Στεγάζεται στο κτίριο Βιολογίας – Μαθηματικών της Πανεπιστημιούπολης, στο Ρίο Πατρών. Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να ενημερωθούν για τον πλούτο των ειδών της ελληνικής πανίδας και κάποιων ζώων που τα συναντάμε σε άλλες χώρες (π.χ. πύθωνας , κροταλίας), τους τόπους και τους τρόπους ζωής τους, αλλά και τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν. Στις περισσότερες από 60 προθήκες του εκθετηρίου υπάρχει μεγάλος αριθμός ταριχευμένων ή με άλλο τρόπο συντηρημένων ζώων. Τα είδη των εκτιθέμενων ζώων ανήκουν στην πλειονότητά τους στα Σπονδυλωτά και ειδικότερα στις κλάσεις των Χονδριχθύων, Οστεϊχθύων, Λισσαμφιβίων, Ερπετών, Πτηνών και Θηλαστικών, υπάρχουν όμως και πολλά δείγματα διαφόρων ομάδων ασπονδύλων, όπως Κνιδοζώων, Μαλακίων, Δακτυλιοσκωλήκων, Αρθροπόδων, Εχινοδέρμων κ.ά. Ήταν μια πολύ εντυπωσιακή και ενδιαφέρουσα επίσκεψη για μικρούς και μεγάλους όπου ο ξεναγός μας είχε όλη την καλή διάθεση να απαντήσει σε κάθε απορία των παιδιών και στο τέλος τους έλυσε και την κύρια απορία τους : «Πώς γίνεται να ‘ναι αληθινά, να μοιάζουν σαν να είναι ζωντανά αλλά να μην είναι;».