Οι μαθητές της Δ’ δημοτικού (Δ1 και Δ2) συμμετείχαν σε δράση φιλαναγνωσίας με θέμα την επικοινωνία μιας οικογένειας προσφύγων από την Τουρκία με την οικογένεια Τούρκων που έμειναν στο δικό τους σπίτι έπειτα από τον διωγμό τους. Οι μαθητές αντιλήφθηκαν ότι οι άνθρωποι από διαφορετικούς πολιτισμούς είναι κοντά και βιώνουν κοινά συναισθήματα. Έπειτα, οι μαθητές έφτιαξαν συννεφόλεξο συναισθημάτων, με τα συναισθήματα των ανθρώπων της ιστορίας πριν και μετά τον διωγμό τους. Καλλιεργήθηκε η ενσυναίσθηση και η αποδοχή της διαφορετικότητας.
Επίσης οι μαθητές της Γ΄ δημοτικού (Γ’1 και Γ’2) συμμετείχαν σε δράση φιλαναγνωσίας με θέμα την φιλοξενία ενός κοριτσιού από την Ουκρανία από μια οικογένεια Ελλήνων. Γίνονται αναφορές στη ζωή του κοριτσιού στην Ουκρανία, στις εμπειρίες του από τον πόλεμο, τα συναισθήματα που βιώνει σε μια καινούργια οικογένεια αλλά και στο σχολείο αλλά και στη φιλία της με την Ελληνίδα συμμαθήτριά της που την φιλοξενεί. Οι μαθητές ακούν για τις δυσκολίες των προσφύγων και κατανοούν τα συναισθήματα που βιώνουν. Στο τέλος της δράσης, οι μαθητές πραγματοποίησαν μια αφίσα.