Μέσα σε κλίμα ιδιαίτερης συγκίνησης, οι μαθητές της Δ’ τάξης με τις δασκάλες Καλούτση Αλεξάνδρα και Θεοδοσίου Δωροθέα παρουσίασαν τη γιορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. Μια γιορτή αφιερωμένη τόσο στους ήρωες που απάντησαν όχι στον φασισμό, όσο και στην ειρήνη για την οποία έδωσαν τη ζωή τους.
Οι μαθητές με τον δικό τους μοναδικό τρόπο εξέφρασαν τη δίψα των ανθρώπων για ειρήνη και αδελφοσύνη.



