Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 12 Ιουνίου, στις 7 το απόγευμα, με τη συμμετοχή όλων των μαθητών και μαθητριών του δημοτικού σχολείου, η αποχαιρετιστήρια γιορτή για το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς. Αποχαιρετίσαμε επίσης τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης και όλοι/ες οι εκπαιδευτικοί ευχόμαστε καλή πρόοδο στη φοίτησή τους στο Γυμνάσιο.
Τον συντονισμό και την επιμέλεια της γιορτής είχαν η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής Αναστασία Καριπίδου και η εκπαιδευτικός της ΣΤ΄ τάξης Ολυμπία Χρυσοχόου. Την ηχητική επιμέλεια έκανε η εκπαιδευτικός Δέσποινα Κιτσούλη. Η εκπαιδευτικός Αγγελική Μπεμπέκη δίδαξε τα τραγούδια και συνόδεψε τα παιδιά στο αρμόνιο. Η εκπαιδευτικός Στέλλα Μανουσογιαννάκη επέλεξε τραγούδια από ταινίες της Disney και τα δίδαξε στην Αγγλική γλώσσα. Οι μαθητές/τριες της Α΄ και της ΣΤ΄ τάξης, με τις δασκάλες τους Γεωργία Βασιλάκογλου και Ολυμπία Χρυσοχόου αντίστοιχα, παρουσίασαν το φετινό πρόγραμμα για την «αδελφοποίηση» της Α΄ και της ΣΤ΄ τάξης.
Ευχαριστούμε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή τους, καθώς και τους γονείς και κηδεμόνες που τιμούνε κάθε φορά με την παρουσία τους τις εκδηλώσεις του σχολείου. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα κεράσματα που προσέφερε στην εκδήλωση, αλλά και για τη συνολική του προσφορά κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Πολλές ευχαριστίες στους/στις επαγγελματίες και τα καταστήματα της Γέφυρας που στηρίζουν με τις προσφορές τους τις δραστηριότητες του Συλλόγου Γονέων και του σχολείου.























Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.