Αν όλα τα παιδιά της Γης – Καλοκαιρινή εορτή 2026

81F6A45E 2744 47DC A6D1 0B7E65837666 1

C6985CD2 FD41 49E0 8FD0 9BC6588EC352 1

47788282 60E9 44DD 8528 ED15E783BF1D 1

C958980A B652 4B0E 85D5 2C238C47ED97 1

66AD1A4A 4574 4243 A2A6 29032224AB06 1

6206492B F6C9 4AF8 857E DFB4B1D8C990 1

EC825D65 9E87 4C23 A72D 4AFCA6BAC093 1

FD02330D 3F88 4611 829B 680414531520 1

4F1FEFAC F0F0 43FF B2D6 96FBCF4F02DB 1

C5D731D8 49ED 40B5 A290 328683BF394A 1

4DE002E2 3FCF 4D28 B963 4A2173277854 1

AC5FDC24 FB73 4910 8F0F D12DDE4C183A 1

03C326AC 1E7F 4E4A A8F7 5DC99C418F82 1

0DDF6DD7 4C54 4663 A4C7 1F20661C7A68 1

B596EF0D A1E2 4090 9336 E6E3213A37DA 1

297B6572 1F62 4B6B A343 8E254948BE8C 1

Στις 13 Ιουνίου, στην κεντρική πλατεία του Φράγκα,
πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του Δημοτικού μας Σχολείου. Τη
γιορτή πλαισίωσε το χορευτικό τμήμα «Γαϊτανάκι» της κ. Λυδίας
Πανταζοπούλου.
Οι μαθητές της ΣΤ’ Δημοτικού, με μια εξαιρετική διασκευή του ποιήματος
του Γιάννη Ρίτσου «Αν όλα τα παιδιά της γης», ταξίδεψαν στην Κίνα,
στους Ινδιάνους και στη Χαβάη, για να καταλήξουν στην Ελλάδα — ύστερα
από ένα ταξίδι έξι χρόνων γεμάτο γέλιο, χορό και μηνύματα ειρήνης.
Και με την ίδια συγκίνηση που αποχαιρετήσαμε τα παιδιά της ΣΤ’,
υποδεχτήκαμε στην οικογένειά μας τα παιδιά του Νηπιαγωγείου.
Στο τέλος, η πλατεία μεταμορφώθηκε σε ένα μεγάλο πανηγύρι, με φαγητό,
μουσική και χορό για όλους !!!