Ολοήμερη Εκπαιδευτική εκδρομή στην πόλη της Καλαμάτα
Την Παρασκευή 29/05/2026 στα πλαίσια του μαθήματος Ενεργός Πολίτης, οι μαθητές και μαθήτριες του δημοτικού σχολείου Φράγκα, στην ολοήμερη εκδρομή τους στην πόλη της Καλαμάτας, επισκέφθηκαν τον Μητροπολιτικό ναό – Ι.Ν. Υπαπαντής, τον Ι.Ν. Αγίων Αποστόλων στην ιστορική πλατεία της 23ης Μαρτίου και Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης.









