28η Οκτωβρίου 1940 Τα παιδιά μας ζωγράφισαν για την ΕΙΡΗΝΗ και τον ΠΟΛΕΜΟ και τίμησαν το “ΟΧΙ” του 1940! Παρακάτω θα δείτε μερικές από τις ζωγραφιές τους…