








Την Παρασκευή στις 24-4-2026 η γιατρός του κέντρου υγείας της Κ.Αχαΐας Γιορμέζη Αναστασία επισκέφτηκε το Δημοτικό Σχολείου του Φράγκα για να ενημερώσει τους μαθητές και της μαθήτριες για τις “Πρώτες Βοήθειες”. Τους μίλησε για το τι κάνουμε σε περιπτώσεις πνιγμού και διαστρέμματος (στραμπούληγμα).