ΑΓΙΑΣΜΟΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019, στον χώρο του σχολείου, θα γίνει ο καθιερωμένος «Αγιασμός» με την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2019 – 2020. Οι μαθητές θα έλθουν κανονικά στις 08:15΄ και ο «Αγιασμός» θα γίνει στις 09:00΄. Μετά την τελετή, οι μαθητές θα μπουν στις αίθουσες, για να πάρουν βιβλία και πρόγραμμα. Γι’ αυτό θα πρέπει να έχουν μαζί τους ένα σακίδιο.

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.