Πραγματοποίηση σεμιναρίου από την επιστημονική ομάδα του ΚΕΔΔΥ Κορινθίας.

WP_20180308_18_52_17_Pro

Την Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018 , πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Συλλόγου Εξαμιλίων -με πρωτοβουλία του Δημοτικού Σχολείου Εξαμιλίων και του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων- επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Όρια: Γιατί είναι απαραίτητα για την κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού».Το σεμινάριο ξεκίνησε με την εισήγηση του Ψυχολόγου κου Αναγνωστόπουλου Ηλία και την ενδιαφέρουσα προσέγγιση του θέματος από τον κο Αντωνόπουλο Αγγελή, Προϊστάμενο του ΚΕΔΔΥ Κορινθίας και Ειδικό Παιδαγωγό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στη συνέχεια η επιστημονική ομάδα του ΚΕΔΔΥ,συζήτησε και έδωσε απαντήσεις σε όλα τα θέματα που απασχολούσαν τους γονείς.

Ευχαριστούμε πολύ την επιστημονική ομάδα του ΚΕΔΔΥ Κορινθίας καθώς  και όλους τους γονείς που συμμετείχαν στο σεμινάριο, εξάλλου η σωστή διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας είναι ζήτημα αναγκαίας προτεραιότητας για μια καλύτερη κοινωνία.

Έπαινος από το “Χαμόγελο του Παιδιού”

WP_20180308_11_22_31_Pro

Το Χαμόγελο του παιδιού , έστειλε Έπαινο προς το Δημοτικό Σχολείο Εξαμιλίων, για τη σημαντική του προσφορά και βοήθεια προς τα παιδιά του οργανισμού στέλνοντας τρόφιμα και αγαθά πρώτης ανάγκης!

6η Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.

WP_20180306_12_30_29_Pro

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως ημέρα  κατά της βίας στο σχολείο.Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας ενημερώθηκαν για το τί είναι ο σχολικός εκφοβισμός και πώς τον διακρίνουμε από ένα απλό πείραγμα. Επίσης δούλεψαν ανά ομάδες και μέσα από συγκεκριμένες δραστηριότητες : μίλησαν για συμπεριφορές σχολικού εκφοβισμού, ανακάλυψαν την ψυχολογία του θύτη ή του θύματος, συνειδητοποίησαν ποιες μπορεί να είναι οι πιθανότερες συνέπειες κάποιου που εκφοβίζεται και  τέλος συζήτησαν τρόπους αντιμετώπισης ή πρόληψης του φαινομένου!

Αφού παρακολούθησαν  σχετικά βίντεο και άκουσαν τραγούδια  κατά της σχολικής βίας, έφτιαξαν και μια αφίσα με κεντρικό μήνυμα : Τα όμορφα τα χέρια μας δεν είναι για να δέρνουν , μονάχα αγάπη ολόγυρα να δίνουν και να παίρνουν!

Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Μπέκα Κων/να , κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας, για την πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη παρουσίασή της.

Πρόσκληση σε επιμορφωτικό σεμινάριο.

pos-ta-evelikta-oria-symvalloun-stin-aftoektimisi-tou-pedio-696×392

Το Δ.Σ. Εξαμιλίων και ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας, σας προσκαλούν στην ανοιχτή επιμορφωτική εκπαιδευτική ημερίδα , από την ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΕΔΔΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ, με θέμα: “Όρια ; Γιατί είναι απαραίτητα για την κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού”. Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 8-3-2018 στην αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου Εξαμιλίων και ώρα 18:00 μ.μ. Έπειτα θα ακολουθήσει συζήτηση και θα δοθούν απαντήσεις σε ερωτήσεις .

Πρόγραμμα “Μυθικά ταξίδια”. Οι τρεις πρώτες συναντήσεις της ΣΤ΄ τάξης!

WP_20180222_13_07_11_Pro

Συνάντηση 1η:  Α. Είμαστε μια ομάδα με διαφορετικές δεξιότητες –ικανότητες .Αν ενώσουμε τη διαφορετικότητά μας θα ενισχύσουμε τη δύναμή της.

Β. Προσδιορίζουμε χρήσιμες συμπεριφορές /αξίες ώστε να γίνει η ομάδα μας πιο αποτελεσματική.

Γ. Τι μας βοηθάει να ξεπερνάμε τις δυσκολίες μας ;

Δ. Θέτουμε τους δικούς μας προσωπικούς στόχους.

Συνάντηση 2η :Αναπαράσταση των ταξιδιών της τάξης σε έναν πίνακα –αφίσα που θα απεικονίζει μια θάλασσα και διάσπαρτα νησιά-σταθμούς του καραβιού της τάξης.

Κάθε σταθμός ανιστοιχεί και σε μια σκέψη, αξία ή συναίσθημα.

1.Κίκονες =ρώμη-ισχύς –δύναμη-ενεργητικότητα.

2.Λωτοφάγοι =Αμνησία, κάνω πως δε θυμάμαι.

3.Αίολος=αναστάτωση-ξεσηκωμός.

4.Κύκλωπας= τάξη χωρίς πειθαρχία και καθοδήγηση.

5.ήλιος =δημιουργικότητα, χαρά, ευφορία, χαμόγελο.

6.Λαιστρυγόνες = καλοσύνη, φιλοξενία, ανταπόκριση.

7.Σκύλλα κ Χάρυβδη = περνάω τα όρια, μεγάλη δυσκολία, αδιέξοδο ή δίλημμα.

8.Κίρκη = πάθος και ένταση.

9.Σειρήνες =ψεύτικες ειδήσεις, παρανόηση.

10.Καλυψώ= αβεβαιότητα, ανασφάλεια, αδυναμία.

11.Φαίακες =φιλία, αξιοπρέπεια, αλληλοβοήθεια, έπαινος αρετής.

12.Ιθάκη= οι τελικοί μας στόχοι.

Συνάντηση 3η : Η βαλίτσα ανεφοδιασμού της τάξης μας!

Βάζουμε μέσα τα απαραίτητα εφόδια που θα στηρίζουν και θα δυναμώνουν την ομάδα μας σε κάθε της σταθμό. Καταγραφή αξιών που ο καθένας μαθητής πιστεύει ότι θέλει να τον συντροφεύουν σταθερά στη ζωή του.

Ερωτηματολόγιο ΣΤ΄2 τάξης.

key-selection-criteria-writing-service

Στα πλαίσια του μαθήματος της γλώσσας και συγκεκριμένα της 10ης ενότητας, με τίτλο “ατυχήματα” ,οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης έφτιαξαν ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο σε σχέση με τα ατυχήματα που μπορεί να συμβούν στο χώρο του σχολείου. Παρακάτω δίνεται ο σύνδεσμος που οδηγεί στο ερωτηματολόγιο για να το συμπληρώσει όποιος / α θέλει και μπορεί!Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία και το χρόνο σας!!!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeKh8rUTNF1gSMchQ06joI6ZUuFPMX9AeniPm6_5QKn44XLzQ/viewform

 

Συγκέντρωση ειδών διατροφής για «Tο Χαμόγελο του Παιδιού»!

bazaar-xamogelo-paidiou

Σας ενημερώνουμε ότι ο Εθελοντικός Οργανισμός για τα παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού», όπως κάθε χρόνο έτσι και εφέτος, ενόψει της Πασχαλινής Περιόδου, επιθυμεί να συγκεντρώσει τρόφιμα για να καλύψει τις ανάγκες  των παιδιών που διαμένουν στα σπίτια του Συλλόγου.

Σας παραθέτουμε ενδεικτική λίστα προϊόντων:

– Συσκευασμένα είδη τροφίμων: γάλα εβαπορέ, ζυμαρικά, κακάο, λάδι, ρύζι, σάλτσα ντομάτας, μπισκότα, κρουασάν, αλάτι, ξύδι, μπαχαρικά, όσπρια, μέλι, μαρμελάδα, μερέντα, πουρέ, δημητριακά, φρυγανιές, βρεφικές κρέμες και βρεφικά γάλατα Νο 1 & 2, αλεύρι, ζάχαρη, χυμούς.

– Είδη βρεφικής φροντίδας: πάνες, μωρομάντηλα, σαμπουάν, αφρόλουτρα, κρέμες περιποίησης βρεφών.

– Είδη προσωπικής φροντίδας: σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες κ.λ.π..

– Είδη υγιεινής: σακούλες απορριμμάτων, καθαριστικά και απολυμαντικά γενικής χρήσης, απορρυπαντικό πλυντηρίου, χλωρίνη κ.λ.π.

– Είδη οικιακής χρήσης: χαρτί υγείας, χαρτί κουζίνας, χαρτοπετσέτες, λαδόκολλα, αλουμινόχαρτο, διαφανή μεμβράνη.

Η συγκέντρωση των τροφίμων και των ειδών πρώτης ανάγκης μπορεί να πραγματοποιηθεί έως τις 20-03-2018.

Η κυρά-Σαρακοστή με ζύμη από αλάτι!!

WP_20180223_13_55_30_Pro

Την Κυρά Σαρακοστή

που είναι έθιμο παλιο

οι γιαγιάδες μας τη φτιάχναν

με αλεύρι και νερό

Για στολίδι της φορούσαν στο κεφάλι της σταυρό

και το στόμα της ξεχνούσαν

γιατί νήστευε καιρό.

Και μετρούσαν τις ημέρες με τα πόδια της τα εφτά

΄κόβαν ένα τη βδομάδα, μέχρι να ρθει η Πασχαλιά!!!!!!

Οι μαθητές-τριες της ΣΤ΄τάξης έφτιαξαν την κυρά -Σαρακοστή με ζύμη από αλέυρι , αλάτι και νερό!!

 

 

Επίσκεψη στον πολυχώρο “Σιλό” στις Μυκήνες!

IMG_20180222_115722_resized_20180222_041646553
Οι μαθητές των Β’ , Γ΄και Δ΄ τάξεων του σχολείου μας,  ξεναγήθηκαν στο παλαιοπωλείο και στο εργαστήρι κεραμικής τέχνης. Στο προαύλιο του “Σιλο” γνώρισαν το Δούρειο Ίππο και ήρθαν σε επαφή με ανακυκλωμένα χρηστικά αντικείμενα. 
  Έπειτα συμμετείχαν στο βιωματικό εργαστήρι κεραμικής, κατασκευάζοντας κεραμικά αντικείμενα καθοδηγούμενα απο ειδικούς. 
Απολαυστική δραστηριότητα και ψυχαγωγία για τους μαθητές μας, που είχαν μια αξέχαστη εμπειρία!!!