“Συμμετοχή μαθητών του σχολείου μας στους αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΆΣ» Ποδοσφαίρου Δημοτικών σχ. έτους 2017-2018.

IMG-fcee866d91e8b1de949487aff51e1658-V

Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές της ΣΤ΄ , της Ε΄και της Δ΄τάξης που συμμετείχαν επάξια στους  αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΆΣ» Ποδοσφαίρου Δημοτικών σχ. έτους 2017-2018, που πραγματοποιήθηκαν σήμερα 23-05-2018 στην Αθλούπολη Κορίνθου.

Η ομάδα Εξαμίλια 1 συμμετείχε στον 4ο όμιλο και έφερε τα εξής αποτελέσματα:

Εξαμίλια 1                 –

 

2Ο Λουτρακίου    : 1-0
Εξαμίλια 1                 –

 

3ο Λουτρακίου     : 3-0
Εξαμίλια 1                 –

 

Σοφικό                  : 0-0
Εξαμίλια 1                 –

 

Αγ. Βασίλειος      : 0-0
Εξαμίλια 1                 –

 

Ίσθμια                   : 2-1

 

Συγκέντρωσε συνολικά 13 βαθμούς (με 3 νίκες και 2 ισοπαλίες) και κατέκτησε την 1η θέση του ομίλου!

 

Η ομάδα Εξαμίλια 2 συμμετέιχε στον 3ο όμιλο και έφερε τα εξής αποτελέσματα:

 

Αγ. Βασίλειος           –

 

Εξαμίλια 2             : 0-5
1ο Λουτρακίου         –

 

Εξαμίλια 2             : 0-3
Ατσόγλου                 –

 

Εξαμίλια 2             :  3-1
Περαχώρα               –

 

Εξαμίλια 2             :  1-0
      Ίσθμια                –

 

 Εξαμίλια 2            :  0-1

 

Συγκέντρωσε συνολικά 11 βαθμούς (με 3 νίκες και 2 ήττες) και κατέκτησε την 3η θέση του ομίλου!

 

  • Οι ομάδες έπαιξαν συνολικά 10 παιχνίδια (από 5 ή καθεμία)
  • Νίκη: 3 Βαθμοί, Ισοπαλία :2 Βαθμοί, Ήττα: 1 Βαθμός.

Τέλος να πούμε ένα μεγάλο μπράβο και στις μαθήτριες του σχολείου μας που υποστήριξαν με αθλητικό ήθος τις ομάδες μας !

Πολλά συγχαρητήρια στον προπονητή και γυμναστή του σχολείου μας , Κύριο Μαργέτη Γεράσιμο!

 

Το ναυάγιο των Αντικυθήρων για τη Β΄ Τάξη!

IMG_20180521_154504

Η  Β΄τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε σήμερα τη βιβλιοθήκη του πολιτιστικού συλλόγου Εξαμιλίων για να παρακολουθήσει το πολύ ενδιαφέρον εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα  το ναυάγιο των Αντικυθήρων. Οι μικροί μαθητές και οι μικρές μας μαθήτριες αφού ενημερώθηκαν για το γεγονός,  έπαιξαν δημιουργικά παιχνίδια με θέμα το ναυάγιο και την αρχαιολογία. Τέλος η Β΄τάξη χάρισε στις υπεύθυνες κυρίες του συλλόγου μια χειροποίητη κάρτα για να τις ευχαριστήσουν για  όλα όσα προσέφεραν στο σχολείο μας , ετούτη τη σχολική χρονιά!

Εκδήλωση βράβευσης Μαθητών/Μαθητριών του Δημοτικού Σχολείου Εξαμιλίων, που διακρίθηκαν στο Μαθηματικό Διαγωνισμό ¨Μικρός Ευκλείδης 2018 ¨ .

IMG-5d24acb111d85ba641449b6daf318665-V

Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Εξαμιλίων , που συμμετείχαν στον μαθηματικό διαγωνισμού του ‘Μικρού Ευκλείδη” για το 2018 και βραβεύτηκαν για την άριστη επίδοσή τους!

Οι μαθητές /μαθήτριες είναι οι εξής:Νίκα Αικατερίνη, Τόδρη Μελίνα και Τούντα Καλλιόπη από την Ε΄τάξη. 

                                     Ρούσης Γεώργιος και Κυριλή Γεωργία απ΄την ΣΤ΄ τάξη.

Πρόγραμμα Στ΄ τάξης “Μυθικά Ταξίδια”: 4η-5η-6η συνάντηση!

WP_20180426_13_10_21_Pro

4η Συνάντηση: Αφήνοντας το νησί της Καλυψούς ζητήσαμε  απο τις ομάδες να πάρουν ένα χρωματιστό κανσόν, μαρκαδόρους και να σχεδιάσουν επάνω τους μεγάλα τούβλα , ώστε να μοιάζουν με τοίχο. Ύστερα τα μέλη της ομάδας έγραψαν επάνω όσα περισσότερα συναισθήματα μπορούσαν να θυμηθούν από τις προηγούμενες δραστηριότητές μας(αρνητικά και θετικά) και έτσι κατασκευάσαμε τον τοίχο των συναισθημάτων της τάξης μας!

5η συνάντηση: Το θερμόμετρο των συναισθημάτων: Κάθε ομάδα κατασκεύασε το δικό της θερμόμετρο που μετράει την ένταση ή όχι των συναισθημάτων μας. Έπειτα διάβασαν κάποιες ιστοριούλες που περιέγραφαν γεγονότα που μας προκαλούν διάφορα αγχογόνα συναισθήματα. Αφού τις διάβασαν προσπάθησαν να χρωματίσουν με κόκκινο το θερμόμετρο από το 1 έως το 10. Το θερμόμετρο συμβόλιζε το πόσο έντονα ή όχι θα ένιωθαν οι μαθητές/τριες το συναίσθημα της ιστορίας , αν ήταν αυτοί/ες στη θέση του εκάστοτε ήρωα.

6η Συνάντηση: Υπάρχουν καταστάσεις στη ζωή μας που μας προκαλούν άλλοτε περισσότερο και άλλοτε λιγότερο άγχος . Δόθηκε λοιπόν στους  μαθητές και στις μαθήτριες  ένας πίνακας με τέτοιες παρόμοιες αγχώδεις καταστάσεις. Έπειτα αφού τις μελέτησαν προσεχτικά,  τις τοποθέτησαν στην σκάλα του στρες αρχίζοντας από αυτήν που τους προκαλούσε το λιγότερο άγχος (0) και προχωρώντας σιγά- σιγά σε εκείνη με το εντονότερο άγχος (10). Η δραστηριότητα αυτή βοήθησε τα παιδιά να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με τις αγχογόνες καταστάσεις και την αντιμετώπισή τους.

“Συμμετοχή μαθητών της Γ’ και Δ΄ τάξης του σχολείου μας , στο πρόγραμμα κολύμβησης στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής”

Ξεκίνησαν την Πέμπτη 10-05-2018 , τα μαθήματα κολύμβησης στους μαθητές & στις μαθήτριες  των Γ’ και Δ΄ τάξεων του σχολείου μας.

Σκοπός της διδασκαλίας της κολύμβησης επιπλέον είναι:

  • απόκτηση κολυμβητικής παιδείας και επάρκειας στο σύνολο του μαθητικού πληθυσμού,
  • η απόκτηση βιωματικής γνώσης των βασικών κανόνων ασφαλείας και υγιεινής,
  • ο χειρισμός έκτακτων καταστάσεων γύρω και μέσα στο υδάτινο περιβάλλον,
  • η αποφυγή του πνιγμού,
  • η ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης μέσα στο νερό,
  • η εξάσκηση των βασικών κολυμβητικών δεξιοτήτων,
  • η εξοικείωση των παιδιών με το υδάτινο στοιχείο μέσα από το παιχνίδι και τη ψυχαγωγία,
  • η υιοθέτηση συμπεριφοράς σεβασμού προς τον εαυτό τους, τους άλλους και το περιβάλλον.

Γιορτή της μητέρας!!!

IMG_20180511_123054

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ε΄1 σας παρουσιάζουν τις όμορφες, χειροποίητες καρτούλες τους , που έφτιαξαν με πολλή πολλή αγάπη , για να τις χαρίσουν στις μανούλες τους που σήμερα γιορτάζουν!!!

Exif_JPEG_420

“Γιορτή της μητέρας”

Χωρίς τίτλο

Η ημέρα της μητέρας ή όπως έχουμε συνηθίσει να την λέμε η «γιορτή της μητέρας» είναι η παγκόσμια γιορτή που τιμούμε τις μανούλες όλου του κόσμου. Έτσι κι εμείς οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄τάξης  , φτιάξαμε καρτούλες-λουλούδια στις μαμάδες μας για να τους δείξουμε για μία ακόμα φορά πόσο τις αγαπάμε!Επίσης δώσαμε σε αυτές το δίπλωμα της καλύτερης μαμάς , αφού όλες μοχθούν και αγωνίζονται για να μας μεγαλώσουν σωστά και με πολλή αγάπη!

Ανακύκλωση χαρτιού.

ανακύκλωση-800x500_c

Επειδή στο τέλος της σχολικής χρονιάς κάθε σχολική μονάδα καταναλώνει μεγάλες ποσότητες χαρτιού για την υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τα σχολικά εγχειρίδια και τα τετράδια των μαθητών/τριών στο τέλος κάθε σχολικού έτους δημιουργούν ένα πολύ μεγάλο όγκο ανεπιθύμητου χαρτιού. Μερικά από τα βιβλία αυτά μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν από άλλους μαθητές. Το μεγαλύτερο μέρος όμως του σχολικού χαρτιού, αλλά και του χαρτιού που προέρχεται από την οικιακή χρήση, μπορεί να ανακυκλωθεί αποφέροντας πολλαπλά οφέλη στη σχολική μονάδα. Στα πλαίσια του προγράμματος ανακύκλωσης βιβλίων και χαρτιού :“Το χαρτί του μέλλοντός μας” που συμμετέχει το σχολείο μας , καλούμε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες να τοποθετήσουν στον σάκο ανακύκλωσης του σχολείου μας : σχολικά βιβλία που δεν μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, τετράδια και χρησιμοποιημένο χαρτί φωτοτυπικού. 

Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.

φωτογραφία 5

Το Κέντρο Πρόληψης “Δίολκος” που βρίσκεται στην Κόρινθο, εφαρμόζει προγράμματα μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο για τους μαθητές της Στ’ Δημοτικού, σε συνεργασία με τους Διευθυντές και τους εκπαιδευτικούς των σχολείων του Δήμου μας.

Μέσα στα πλαίσια του εκπαιδευτικού αυτού προγράμματος,  οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης του Δημοτικού Σχολείου Εξαμιλίων , επισκέφτηκαν σήμερα το πρωί το 2ο Γυμνάσιο Κορίνθου ,για να έρθουν σε επαφή με το χώρο και για μια πρώτη γνωριμία με τους καθηγητές και τον διευθυντή κο Παρασκευόπουλο , που μας ξενάγησε στο χώρο του Γυμνασίου.

Έπειτα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “μετάβαση στο γυμνάσιο” του κέντρου πρόληψης Δίολκος , με ομιλήτριες την κα  Δήμητρα Παπαναστασίου & την κα Αθηνά Γαϊτάνη. Στις συναντήσεις αυτές οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μάθουν πληροφορίες για το νέο τους σχολείο, ενώ παράλληλα ενθαρρύνθηκαν  να εκφράσουν τα συναισθήματά τους γι’ αυτή την αλλαγή και να εφοδιαστούν με δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στο μεγάλωμά τους.

Προϋποθέσεις για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων.

draw_big

Στο Ολοήμερο Πρόγραμμα δύναται να εγγράφονται:

α)Οι μαθητές των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς ,προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας , στην περίπτωση που είναι άνεργοι.Δικαίωμα εγγραφής στο ολοήμερο δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα ή κάρτα ανεργίας από  τον άλλο.Για τους αυτοαποασχολούμενους , ελεύθερους επαγγελματίες , αγρότες κτλ αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους ακόμα και αν δεν έχει εξοφληθεί.

β)οι μαθητές των οποίων οι γονείς

  •  Πολύτεκνοι/τρίτεκνοι/μονογονεικές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις /ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης/ φυλακισμένοι.
  • πολίτες τρίτων χώρων που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της ‘Υπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε και τα παιδιά του φοιτούν σε σχολικές μονάδες Π.Ε. με εγγραφή στο πρωινό πρόγραμμα  και δεν είναι ενταγμένα στις λειτουργούσες Δ.Υ.Ε.Π.
  • Η εγγραφή των μαθητών Ρομά στο Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.