Κατασκευές με χαρτόκουτες από τα σχολικά γεύματα!

IMG_20180606_122726

Τελικά τίποτα δεν πάει χαμένο!Ακόμα και με τα πιο απλά υλικά -που οι περισσότεροι από εμάς πετάμε στα σκουπίδια- γίνονται σπουδαίες κατασκευές!Αυτό απέδειξαν οι μαθητές της Β’ ,Γ΄και Δ΄τάξης του σχολείου μας , όπου με την καθοδήγηση της κυρίας της θεατρικής αγωγής- Ελεάννας Σταθοπούλου- έκαναν θαύματα με τις χάρτινες κούτες των σχολικών γευμάτων!! Οι δημιουργίες τους  θα εκτίθενται στον εσωτερικό χώρο του σχολείου μας μέχρι τη λήξη των μαθημάτων!Σας προσκαλούμε να τις θαυμάσετε!Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και ιδιαίτερα στην κυρία Ελεάννα Σταθοπούλου!

Οι μαθητές της Δ τάξης του σχολείου μας ζωντανεύοντας το ναυάγιο των Αντικυθήρων!

IMG_20180604_115731_resized_20180605_110955196

Οι μαθητές της Δ τάξης του σχολείου μας ζωντανεύοντας το ναυάγιο των Αντικυθήρων! Μέσα από τις δραστηριότητες και τις παρουσιάσεις των μελών της Βιβλιοθήκης Εξαμιλιων, τους οποίους ευχαριστούμε ολόψυχα για το έργο τους και την αποτελεσματικότατη συμβολή τους στην επιμόρφωση των μαθητών μας, καθ’όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους!

 

ΕΓΩ σε νοιάζομαι ΕΣΥ;

Στα πλαίσια του προγράμματος της συναισθηματικής αγωγής “Μυθικά Ταξίδια” οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης έφτιαξαν τα δικά τους μπλουζάκια  με κεντρικό σύνθημα “ΕΓΩ σε νοιάζομαι, ΕΣΥ¨;” και γενικότερα συνθήματα για τη φιλία , την ειρήνη, την αλληλεγγύη και άλλα…Τα φορέσαμε στο διάλειμμα θέλοντας να περάσουμε μηνύματα αισιοδοξίας και συνεργασίας σε όλο το σχολείο!!!

Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής-Ελευσίνα!

IMG-27f11af69dfeb415f5383f27721b867f-V

Οι μικροί μαθητές της Γ και Δ τάξης του σχολείου μας έκαναν σήμερα, Τετάρτη 30-05-2018, το πρώτο τους μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής στο ειδικά διαμορφωμένο πάρκο της Ελευσίνας!Τα παιδιά παρακολούθησαν τόσο θεωρητικά (συμπεριφορά πεζών )όσο και πρακτικά μαθήματα οδήγησης  (βόλτα με αυτοκινητάκια) και όλοι βίωσαν μια πολύ όμορφη εμπειρία!Επίσης περιμένουν με ανυπομονησία μια ακόμα επίσκεψη στο πάρκο , αφού το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ολοκληρωμένης οδηγικής συμπεριφοράς ολοκληρώνεται σε τρεις επισκέψεις!Εξάλλου η σωστή οδηγική συμπεριφορά θέλει κόπο και χρόνο για να κατακτηθεί!

 

Συμμετοχή μαθητών-τριών στους αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΆΣ» Κλασσικού Αθλητισμού ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ Σχολείων!

Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες του σχολείου μας που πήραν μέρος στους αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΆΣ» Κλασσικού Αθλητισμού ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ Σχολείων, σήμερα 29-05-2018, στο Δημοτικό στάδιο Κορίνθου!
Τα αγωνίσματα ήταν:
1. Δρόμος 50 μ.
2. Δρόμος 1000 μ.
3. Άλμα σε μήκος
Άλμα σε ύψος
5. Ρίψη ελαστικής σφαίρας (μπαλάκι 200 γρ.)
Πολλά συγχαρητήρια και στον προπονητή και γυμναστή σου σχολείου μας  , κύριο Μαργέτη Γεράσιμο , για την προσπάθειά του να  ασχοληθούν τα νέα παιδιά με τον κλασσικό αθλητισμό !

Διακόσμηση της πόρτας της τάξης μας!

Η ΣΤ΄τάξη του σχολείου μας υποδέχεται το καλοκαιράκι με ωραία και θαλασσινή διάθεση στολίζοντας την πόρτα της τάξης της με ψαράκια, χταποδάκια, καβουράκια…ακόμα και μέδουσες!Καλό καλοκαίρι!!