Oι καλοκαιρινές κατασκευές του Ε1΄ !!!
Κατασκευές με χαρτόκουτες από τα σχολικά γεύματα!

Τελικά τίποτα δεν πάει χαμένο!Ακόμα και με τα πιο απλά υλικά -που οι περισσότεροι από εμάς πετάμε στα σκουπίδια- γίνονται σπουδαίες κατασκευές!Αυτό απέδειξαν οι μαθητές της Β’ ,Γ΄και Δ΄τάξης του σχολείου μας , όπου με την καθοδήγηση της κυρίας της θεατρικής αγωγής- Ελεάννας Σταθοπούλου- έκαναν θαύματα με τις χάρτινες κούτες των σχολικών γευμάτων!! Οι δημιουργίες τους θα εκτίθενται στον εσωτερικό χώρο του σχολείου μας μέχρι τη λήξη των μαθημάτων!Σας προσκαλούμε να τις θαυμάσετε!Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και ιδιαίτερα στην κυρία Ελεάννα Σταθοπούλου!
Χαμόγελο του παιδιού-έπαινος προσφοράς !
Δοκιμαστικά αθλητικών δραστηριοτήτων Γ΄τάξης!

Οι μαθητές της Δ τάξης του σχολείου μας ζωντανεύοντας το ναυάγιο των Αντικυθήρων!

Οι μαθητές της Δ τάξης του σχολείου μας ζωντανεύοντας το ναυάγιο των Αντικυθήρων! Μέσα από τις δραστηριότητες και τις παρουσιάσεις των μελών της Βιβλιοθήκης Εξαμιλιων, τους οποίους ευχαριστούμε ολόψυχα για το έργο τους και την αποτελεσματικότατη συμβολή τους στην επιμόρφωση των μαθητών μας, καθ’όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους!
ΕΓΩ σε νοιάζομαι ΕΣΥ;

Στα πλαίσια του προγράμματος της συναισθηματικής αγωγής “Μυθικά Ταξίδια” οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης έφτιαξαν τα δικά τους μπλουζάκια με κεντρικό σύνθημα “ΕΓΩ σε νοιάζομαι, ΕΣΥ¨;” και γενικότερα συνθήματα για τη φιλία , την ειρήνη, την αλληλεγγύη και άλλα…Τα φορέσαμε στο διάλειμμα θέλοντας να περάσουμε μηνύματα αισιοδοξίας και συνεργασίας σε όλο το σχολείο!!!
Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής-Ελευσίνα!

Οι μικροί μαθητές της Γ και Δ τάξης του σχολείου μας έκαναν σήμερα, Τετάρτη 30-05-2018, το πρώτο τους μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής στο ειδικά διαμορφωμένο πάρκο της Ελευσίνας!Τα παιδιά παρακολούθησαν τόσο θεωρητικά (συμπεριφορά πεζών )όσο και πρακτικά μαθήματα οδήγησης (βόλτα με αυτοκινητάκια) και όλοι βίωσαν μια πολύ όμορφη εμπειρία!Επίσης περιμένουν με ανυπομονησία μια ακόμα επίσκεψη στο πάρκο , αφού το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ολοκληρωμένης οδηγικής συμπεριφοράς ολοκληρώνεται σε τρεις επισκέψεις!Εξάλλου η σωστή οδηγική συμπεριφορά θέλει κόπο και χρόνο για να κατακτηθεί!
Συμμετοχή μαθητών-τριών στους αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΆΣ» Κλασσικού Αθλητισμού ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ Σχολείων!




















































