Εικόνα για το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΠΙΤΑΛΙΟΥ

“Ο αργαλειός συναντάει… …τη μουσική” – Παρουσίαση του προγράμματος

Το σχολείο μας, τη φετινή σχολική χρονιά υλοποίησε το Πολιτιστικό πρόγραμμα: “Ο αργαλειός συναντάει……τη μουσική”.

Το πρόγραμμα  υλοποίησαν τα παιδιά της Β΄ και της Δ΄ τάξης του Σχολείου μας, με τις δασκάλες τους Λυδία Παρασκευοπούλου, Αγνή Παρασκευά και τον μουσικό του σχολείου Αθανάσιο Αναγνωστόπουλο, που ήταν ο επιστημονικά υπεύθυνος του προγράμματος.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων