Το σχολείο μας, τη φετινή σχολική χρονιά υλοποίησε το Πολιτιστικό πρόγραμμα: “Ο αργαλειός συναντάει……τη μουσική”.
Το πρόγραμμα υλοποίησαν τα παιδιά της Β΄ και της Δ΄ τάξης του Σχολείου μας, με τις δασκάλες τους Λυδία Παρασκευοπούλου, Αγνή Παρασκευά και τον μουσικό του σχολείου Αθανάσιο Αναγνωστόπουλο, που ήταν ο επιστημονικά υπεύθυνος του προγράμματος.