Η Τρίτη 23 Δεκεμβρίου ήταν μια ξεχωριστή ημέρα για το σχολείο μας, αφιερωμένη στα Χριστούγεννα, στις παλιές μας παραδόσεις και τις καινούριες μας.
Η ημέρα ξεκίνησε όμορφα. Όλες οι τάξεις του σχολείου παρακολούθησαν μια Χριστουγεννιάτικη ταινία.
Στη συνέχεια τα παιδιά της Ε΄ και της ΣΤ΄ τάξης, μοίρασαν τα γλυκά, που είχαν φτιάξει τις προηγούμενες ημέρες, σε όλα τα παιδιά του σχολείου.
Στη συνέχεια τα παιδιά με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, σκόρπισαν χριστουγεννιάτικες μελωδίεςστους διαδρόμους και την αυλή του σχολείου αλλά και στους δρόμους και τις γειτονιές του χωριού, τραγουδώντας τα κάλαντα.
Στην επιστροφή τους στο σχολείο τα περίμενε ζεστή σοκολάτα και Secret Santa!








