Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γυμνάζομαι για την υγεία μου» (Β΄ Τάξη)

Καθώς οδεύουμε προς το τέλος του προγράμματος Αγωγής Υγείας «Γυμνάζομαι για την Υγεία μου», ξεκινήσαμε από το πρώτο σκαλί μίας σκάλας και τώρα, βήμα βήμα, κατευθυνόμαστε προς το ανώτατο, το πιο ουσιαστικό σκαλοπάτι, εκεί όπου θα έχει επιτευχθεί ο στόχος, θα έχουμε κατακτήσει τη γνώση για τον δραστήριο τρόπο ζωής αλλά και τις συμπεριφορές που οδηγούν σε αυτόν. Από τον Ιανουάριο μέχρι και σήμερα ανά τρεις (3) εβδομάδες ανεβαίναμε, νοερά, ένα ακόμη σκαλοπάτι στη «Σκάλα της Άσκησης», βελτιώνοντας σταθερά τη φυσική μας κατάσταση. Το τελευταίο σκαλί θα το διδαχθούμε στους Αγίους Αποστόλους όπου και θα ολοκληρωθεί το πρόγραμμα αρχές Μαΐου.

Σε κάθε σκαλοπάτι οι μαθητές της Β΄ τάξης διδάσκονταν αρχικά τη θεωρία της εκάστοτε ενότητας, στη συνέχεια συμπλήρωναν ένα φυλλάδιο σχετικά με τις δεσμεύσεις και τους στόχους που έθεταν για την εβδομάδα που ακολουθούσε, εκτελούσαν προαιρετικά στο σπίτι ένα ασκησιολόγιο γυμναστικής αναφορικά με το θέμα που πραγματευόταν η διάλεξη εκείνη την εβδομάδα, ενώ παράλληλα είχαν να κάνουν και ατομική φυσική δραστηριότητα της επιλογής τους. Τέλος έκαναν αυτοαξιολόγηση ελέγχοντας τον βαθμό στον οποίο οι στόχοι τους είχαν επιτευχθεί σε κάθε εβδομάδα.

Κατά την εφαρμογή του προγράμματος έγινε αξιολόγηση της φυσικής κατάστασης των μαθητών, μέσω της Ευρωπαϊκής δέσμης Eurofit, αξιολογήθηκαν επίσης οι συνήθειες και οι γνώσεις σχετικά με την άσκηση. Άλλες δράσεις που έγιναν ήταν η επίσκεψη προπονητή χάντμπολ (κ. Χλωράκης Ευτύχης), η επίσκεψη διατροφολόγου (κ. Φωκάς Γιώργος), η συνεργασία με το Πειραματικό δημοτικό και η επικείμενη εκδρομή μας στους Αγίους Αποστόλους η οποία και θα μας ανεβάσει στο τελευταίο σκαλί.

Οι μαθητές της Β΄ τάξης έδειξαν απίστευτο ενθουσιασμό για το πρόγραμμα από την πρώτη κιόλας στιγμή και συμμετείχαν ενεργά τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη. Υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος είναι η Μανιουδάκη Κατερίνα, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, σε συνεργασία με τις δασκάλες της Β΄ τάξης.

 ΘΕΩΡΗΤΙΚO ΜΑΘΗΜΑ72b64a7f 6b93 45c0 b4ca 64e6f3f94d9a 138ec35fa 2097 40eb bd49 f5d0dc88c00f 261672e7f 5821 416f ac55 f167be044bde

6658e388 b339 421a a55b 85d561d99b05

ΟΡΘΟΣΩΜΙΑ

ΣΩΣΤΗ ΌΡΘΙΑ ΣΤΑΣΗ/ ΣΩΣΤΗ ΚΑΘΙΣΤΗ ΘΕΣΗ/ ΣΩΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΆΡΣΗΣ ΒΑΡΟΥΣ

740ca3cb b3c7 4df0 a486 92c803c7793dKeadae680 bfb9 44bb b579 005dcb7b8ccc311e302f 1f9b 447c a2b2 3e012f30de32

 

 

 

 

 

ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΟ ΤΕΣΤ ΑΝΤΟΧΗΣ81787670 45ea 449c beaa e8ba7d9a97cf8b46fd43 a61f 4e76 95f0 a92965f4c901

ΑΕΡΟΒΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

81e8841a d446 4309 a362 474c9ef83b6a

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗΣa8fa6856 bfd7 4292 a971 64631527aea1fd62ca6c fd6d 4d6c 8455 8f509d84322cc563ebad 17ec 4917 845c 3715a744034b