Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ

Αγαπητοί γονείς,

με βάση τις οδηγίες του Ε.Ο.Δ.Υ. σας ενημερώνουμε ότι θα βρίσκονται στο χώρο του σχολείου μας από τις 08.00 έως τις 16.00 καθαρίστριες, οι οποίες θα φροντίζουν για την υγιεινή του σχολικού χώρου.

 

Με εκτίμηση,

η Διευθύντρια

Ελένη Μουλού

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε για τα μέτρα που έχουμε λάβει έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε την  εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μας μονάδας:

  • Κάθε εκπαιδευτικός θα σας ενημερώσει για την τροποποίηση του Ωρολόγιου Προγράμματος και σε ποιο υποτμήμα ανήκει το παιδί σας.
  • Η πρωινή προσέλευση θα είναι 08.00-08.15. Οι μαθητές μεταβαίνουν απευθείας στις αίθουσες και παραμένουν καθισμένοι υπό την εποπτεία των εκπαιδευτικών του τμήματος. Παρακαλείστε για την έγκαιρη προσέλευση διότι η πρωινή προσευχή θα πραγματοποιείται εντός των τάξεων και όχι στον προαύλιο χώρο.
  • Προβλέπονται διαλείμματα σε διαφορετικές ώρες και χώρους για τη μείωση του συγχρωτισμού. Οι μαθητές θα κρατούν αποστάσεις, χωρίς να τρέχουν, δε θα φέρνουν παιχνίδια προς αποφυγή δανεισμού σε συμμαθητές τους.
  • Η αποχώρηση των μαθητών θα γίνεται από τις τάξεις. Οι γονείς θα παραλαμβάνουν τα παιδιά από την αίθουσα με ευθύνη του εκπαιδευτικού που έχει μάθημα. Σας παρακαλούμε για την τήρηση των αποστάσεων και την έγκαιρη προσέλευσή σας.
  • Για την ώρα το Ολοήμερο σχολείο δεν θα λειτουργήσει.
  • Στις αίθουσες θα υπάρχουν αντισηπτικά για την τήρηση των οδηγιών καλής υγιεινής χεριών, σύμφωνα με τις οδηγίες της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας και του Ε.Ο.Δ.Υ.
  • Προβλέπεται φυσικός αερισμός των αιθουσών. Η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική για εκπαιδευτικούς και μαθητές .
  • Οι μαθητές που απουσιάζουν θα ενημερώνονται καθημερινά από τις πλατφόρμες e-me και e-class όπου οι εκπαιδευτικοί θα αναρτούν τα καθήκοντα της ημέρας.

Ευελπιστούμε  στην αγαστή συνεργασία μας έτσι ώστε να ολοκληρωθεί η σχολική χρονιά με επιτυχία!

 

Με εκτίμηση,

η Διευθύντρια

Ελένη Μουλού

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Αγαπητοί γονείς,

επισυνάπτουμε το ενημερωτικό έγγραφο σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων.

 

Με εκτίμηση,

η Διευθύντρια

Ελένη Μουλού


Φόρτωση PDF…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Αγαπητοί γονείς,

Τη Δευτέρα 1η Ιουνίου 2020 ξεκινά η λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων. Τα τμήματα του σχολείου μας χωρίζονται σε δύο ισοδύναμα υποτμήματα (α ́ υποτμήμα και β ́ υποτμήμα) κατά αλφαβητική σειρά. Κατά την πρώτη εβδομάδα έναρξης λειτουργίας, οι μαθητές του α ́ υποτμήματος προσέρχονται και παρακολουθούν μαθήματα τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, ενώ οι μαθητές του β ́ υποτμήματος τις ημέρες Τρίτη και Πέμπτη. Ακολούθως, την επόμενη εβδομάδα, οι μαθητές του α ́ υποτμήματος προσέρχονται και παρακολουθούν μαθήματα τις ημέρες Τρίτη και Πέμπτη, ενώ του β ́ υποτμήματος τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή. Κατά τον ίδιο τρόπο, με εναλλαγή ημερών παρακολούθησης ανά εβδομάδα για κάθε υποτμήμα, συνεχίζει να λειτουργεί η σχολική μονάδα και για τις επόμενες εβδομάδες, μέχρι τη λήξη των μαθημάτων. Θα ενημερώνεστε άμεσα για οποιαδήποτε αλλαγή προκύπτει.

Ο εκπαιδευτικός του τμήματος θα κοινοποιήσει στα mail σας σε ποια ομάδα ανήκει ο κάθε μαθητής και ποια ημέρα θα προσέλθει στο σχολείο.

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα απουσίας μαθητή, στη βάση απλής υπεύθυνης δήλωσης γονέα ή κηδεμόνα περί ύπαρξης ατόμου στο σπίτι που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου ή που νοσεί, την οποία θα στείλετε στην ηλ. διεύθυνση του σχολείου mail@1dim-ag-stefan.att.sch.gr. Σε περίπτωση απουσίας του μαθητή για άλλους λόγους σας παρακαλώ να ενημερώσετε τον εκπαιδευτικό του τμήματος.

Θα ακολουθήσει λεπτομερής ενημέρωση για τον τρόπο λειτουργίας της σχολικής μονάδας.

 

Με εκτίμηση,

η Διευθύντρια

Ελένη Μουλού

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2020-21

Αγαπητοί γονείς,

Σύμφωνα με το με Αρ.Πρ.: Φ.20/57807/Δ1/18-5-2020 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. σας ενημερώνουμε να διατηρήσετε τα βιβλία των μαθητών για να αξιοποιηθούν την επόμενη σχολική χρονιά 2020-21.

 

Με εκτίμηση,

η Διευθύντρια

Ελένη Μουλού

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι τα έγγραφα που αφορούν τους μαθητές μπορείτε να τα στέλνετε στο mail@1dim-ag-stefan.att.sch.gr υπογεγραμμένα. Για να τα παραλάβετε από το σχολείο ή για οποιαδήποτε άλλη ενέργεια διοικητικής φύσεως  (βεβαιώσεις) μπορείτε να προσέρχεστε στο σχολείο καθημερινά 09.00-11.00 π.μ.

Μπορείτε επίσης να επικοινωνείτε τηλεφωνικά καθημερινά από τις 8.00-13.00.

 

Η Διευθύντρια,

Ελένη Μουλού

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α’ ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι, οι εγγραφές για την Α’ τάξη του Δημοτικού ξεκίνησαν στις 15-5-2020 και θα ολοκληρωθούν στις 29-5-2020. Καθημερινά 9-11 π.μ σας περιμένουμε για να συμπληρώσετε την αίτηση εγγραφής. Τα δικαιολογητικά εγγραφής είναι:  
  • αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας
  • επίδειξη βιβλιαρίου εμβολίων
  • προσωρινή βεβαίωση φοίτησης του νηπιαγωγείου.
Η Διευθύντρια,
Ελένη Μουλού

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε για την αιμοδοσία του Συλλόγου Γυναικών Αγ. Στεφάνου.

Η Διευθύντρια,

Ελένη Μουλού

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ

Αγαπητοί γονείς,

Σύμφωνα με το με αρ.11/4-5-2020 απόσπασμα Πράξης της Επιστημονικής Επιτροπής Πρότυπων & Πειραματικών Σχολείων (Ε.Ε.Π.Π.Σ.),σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα :

Εισαγωγή μαθητών/-τριών στα Πρότυπα Γυμνάσια. Η εισαγωγή των μαθητών/-τριών στα Πρότυπα Γυμνάσια θα γίνει με δοκιμασία(τεστ) δεξιοτήτων την  29η Ιουνίου.

Στο επισυναπτόμενο έγγραφο δίνονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες.

ΕΞΕ – 54320 – 2020 – Ενημέρωση σχετικά με την εισαγωγή μαθητών τριών στα Πειραματικά και στα Πρότυπα Σχολεία για το σχολ

 

 

Η Διευθύντρια,

Ελένη Μουλού

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιλογή β’ ξένης γλώσσας στην Ε’ τάξη και στην Α’ τάξη Γυμνασίου

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές που φοιτούν στη Δ’ τάξη του σχολείου μπορούν να επιλέξουν τη διδασκαλία γαλλικής ή γερμανικής γλώσσα για την επόμενη σχολική χρονιά.

Μπορείτε να στέλνετε στο mail@1dim-ag-stefan.att.sch.gr υπογεγραμμένη την αίτηση επιλογής β’ ξένης γλώσσας ή να την καταθέτετε στο σχολείο μας καθημερινά 09.00-11.00 π.μ.

Υπεύθυνη Δήλωση Γονέα (Ε’ ΤΑΞΗ)

Οι μαθητές που φοιτούν στη Στ΄ τάξη βεβαιώνουν τη συνέχιση της διδασκαλίας στο Γυμνάσιο της β’ ξένης γλώσσας που είχαν ήδη επιλέξει στο Δημοτικό. Σε περίπτωση επιλογής διαφορετικής γλώσσας επισυνάπτεται αιτιολογημένη γραπτή αίτηση μαζί με τη βεβαίωση.

Μπορείτε να στέλνετε στο mail@1dim-ag-stefan.att.sch.gr υπογεγραμμένη την αίτηση-βεβαίωση επιλογής β’ ξένης γλώσσας ή να την καταθέτετε στο σχολείο μας καθημερινά 09.00-11.00 π.μ.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑγυμνασιο

 

Η Διευθύντρια,

Ελένη Μουλού