Αγαπητοί γονείς,
Τη Δευτέρα 1η Ιουνίου 2020 ξεκινά η λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων. Τα τμήματα του σχολείου μας χωρίζονται σε δύο ισοδύναμα υποτμήματα (α ́ υποτμήμα και β ́ υποτμήμα) κατά αλφαβητική σειρά. Κατά την πρώτη εβδομάδα έναρξης λειτουργίας, οι μαθητές του α ́ υποτμήματος προσέρχονται και παρακολουθούν μαθήματα τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, ενώ οι μαθητές του β ́ υποτμήματος τις ημέρες Τρίτη και Πέμπτη. Ακολούθως, την επόμενη εβδομάδα, οι μαθητές του α ́ υποτμήματος προσέρχονται και παρακολουθούν μαθήματα τις ημέρες Τρίτη και Πέμπτη, ενώ του β ́ υποτμήματος τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή. Κατά τον ίδιο τρόπο, με εναλλαγή ημερών παρακολούθησης ανά εβδομάδα για κάθε υποτμήμα, συνεχίζει να λειτουργεί η σχολική μονάδα και για τις επόμενες εβδομάδες, μέχρι τη λήξη των μαθημάτων. Θα ενημερώνεστε άμεσα για οποιαδήποτε αλλαγή προκύπτει.
Ο εκπαιδευτικός του τμήματος θα κοινοποιήσει στα mail σας σε ποια ομάδα ανήκει ο κάθε μαθητής και ποια ημέρα θα προσέλθει στο σχολείο.
Υπάρχει επίσης η δυνατότητα απουσίας μαθητή, στη βάση απλής υπεύθυνης δήλωσης γονέα ή κηδεμόνα περί ύπαρξης ατόμου στο σπίτι που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου ή που νοσεί, την οποία θα στείλετε στην ηλ. διεύθυνση του σχολείου mail@1dim-ag-stefan.att.sch.gr. Σε περίπτωση απουσίας του μαθητή για άλλους λόγους σας παρακαλώ να ενημερώσετε τον εκπαιδευτικό του τμήματος.
Θα ακολουθήσει λεπτομερής ενημέρωση για τον τρόπο λειτουργίας της σχολικής μονάδας.
Με εκτίμηση,
η Διευθύντρια
Ελένη Μουλού