Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Σύμφωνα με τα νέα μέτρα προστασίας από 16-9-2020 έως 30-9-2020 είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η χρήση μάσκας από τους κηδεμόνες κατά την προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών.

Η Διευθύντρια του σχολείου,

Ελένη Μουλού

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΞΑΠΛΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ

Αγαπητοί γονείς,

Στο πλαίσιο της τήρησης των μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού είναι σκόπιμο να ακολουθήσουμε όλες και όλοι τις οδηγίες που έχουν δοθεί και είναι ήδη αναρτημένες και στο blog του σχολείο μας.

Οι μαθητές που δε νιώθουν καλά το πρωί και έχουν ύποπτα συμπτώματα, παραμένουν στο σπίτι έως ότου υποχωρήσουν τα συμπτώματα. Επιστρέφουν στο σχολείο εφόσον είναι εντελώς καλά για 24 ώρες.

Κάθε πρωί οι μαθητές που εισέρχονται στο χώρο του σχολείου ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΜΑΣΚΕΣ, θα θερμομετρούνται εξ αποστάσεως από τη Διευθύντρια ή τον εφημερεύοντα εκπαιδευτικό. Εάν ο μαθητής είναι εμπύρετος (άνω του 36,9), απομακρύνεται άμεσα με το συνοδό που τον έφερε στο σχολείο.

Ο μαθητής που εμφανίζει συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 θα συνοδεύεται από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο ως ΙΑΤΡΕΙΟ όπου θα παραμένει έως ότου τον παραλάβει ο κηδεμόνας του, ο οποίος οφείλει ΑΜΕΣΑ να προσέλθει στο σχολείο (εντός 30 λεπτών).

Ο μαθητής επιστρέφει στη σχολική μονάδα εφόσον έχουν υποχωρήσει όλα τα συμπτώματα και κατόπιν βεβαίωσης του θεράποντος ιατρού.

Σε περίπτωση θετικού  κρούσματος ενημερώνεται ΑΜΕΣΑ η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ του σχολείου.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΡΙΤΗ 15-9-2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Από την Τρίτη 15 – 9 – 2020, η προσέλευση των μαθητών γίνεται 08.00-08.15 π.μ. κατευθείαν στις αίθουσες, φορώντας μάσκες.

Η αποχώρηση γίνεται στις 13.15, σταδιακά ανά τάξεις, χωρίς την είσοδο των γονέων εντός του σχολικού χώρου.

 

Οι  Α’ και  Β’ τάξεις προσέρχονται και αποχωρούν από την πλαϊνή είσοδο επί της οδού Χρ. Σμύρνης.

Οι Γ’, Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεις προσέρχονται και αποχωρούν από την κεντρική είσοδο.

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΟΔΥ

Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

Φόρτωση PDF…

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ «ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ»

Σύμφωνα με τις διευκρινιστικές οδηγίες της εγκυκλίου Φ7/119778/Δ1 τροποποιούμε την προηγούμενη ανακοίνωσή μας ως εξής:

 

  • Η προσέλευση των μαθητών θα γίνει 08.00-08.15 π.μ..
  • Τα παιδιά θα έχουν μαζί τους τσαντάκι με το φαγητό και το νερό τους.
  • Οι μαθητές της Α’ τάξης μπορούν να προσέλθουν με το συνοδό τους και θα πραγματοποιηθεί η ενημέρωση γονέων στις 08.30 από τη Διευθύντρια του σχολείου και την εκπαιδευτικό της τάξης.

 

Οι εκπαιδευτικοί θα υποδεχτούν τους μαθητές τους στον προαύλιο χώρο με τον τρόπο που έχει ήδη ανακοινωθεί.

Η αποχώρηση των μαθητών θα γίνει στις 11.30 και θα ακολουθήσει η ενημέρωση γονέων από τον εκπαιδευτικό του τμήματος.

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Δείτε εδώ την αρχική ανακοίνωση:

https://blogs.sch.gr/dimastef/2020/09/11/enarxi-scholikis-chronias/

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Αγαπητοί γονείς,

Τη Δευτέρα 14-9-2020 θα τελεστεί ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, τον οποίο οι μαθητές θα παρακολουθήσουν από τις τάξεις. Η προσέλευση των μαθητών θα γίνει στις 10.15-10.30 π.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου, όπου θα τους υποδέχονται οι εκπαιδευτικοί, ως εξής:

Οι μαθητές της Α’ τάξης με ένα συνοδό εισέρχονται από την πλαϊνή πόρτα του σχολείου επί της οδού Χρ. Σμύρνης και συγκεντρώνονται έξω από τις αίθουσες του κάτω ορόφου. Θα έχουν μαζί  τους τσάντες για να παραλάβουν τα βιβλία τους. Οι συνοδοί θα παραμείνουν στην αυλή για να παρακολουθήσουν τον Αγιασμό στις 11.00 π.μ. μαζί με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της Α’ τάξης.

Οι μαθητές της Β’ τάξης εισέρχονται από την πλαϊνή πόρτα επί της οδού Χρ. Σμύρνης και συγκεντρώνονται έξω από την τελευταία αίθουσα του κάτω ορόφου.

Οι μαθητές της Γ’ τάξης εισέρχονται από την κεντρική είσοδο και συγκεντρώνονται στο γήπεδο του βόλεϊ.

Οι μαθητές της Δ’ τάξης εισέρχονται από την κεντρική είσοδο και συγκεντρώνονται στην μπασκέτα στο κέντρο του αύλιου χώρου.

Οι μαθητές της Ε’ τάξης εισέρχονται από την κεντρική είσοδο και συγκεντρώνονται στις κερκίδες.

Οι  μαθητές της Στ’ τάξης εισέρχονται από την κεντρική είσοδο και συγκεντρώνονται στην πάνω αυλή.

Οι μαθητές που δεν έχουν παραλάβει τα βιβλία τους, θα προσέλθουν με τσάντες.

 

Στις 11.30 π.μ. οι μαθητές θα αποχωρήσουν.

Στις 12.00-13.00 μ.μ οι εκπαιδευτικοί θα πραγματοποιήσουν ενημέρωση γονέων για τη νέα σχολική χρονιά, χωρίς την παρουσία μαθητών στον αύλιο χώρο.

Παρακαλείσθε μετά το πέρας του Αγιασμού να αποχωρήσουν οι μαθητές από το σχολείο.

 

Η χρήση μάσκας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ από όλους (μαθητές, εκπαιδευτικούς και συνοδούς). (Επισήμανση: Οι μαθητές έχουν μαζί τους πάντοτε 2 μάσκες και σακουλάκι αποθήκευσης.)

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την αρ. πρωτ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 53452/31-08-2020 ΚΥΑ (ΦΕΚ Β΄ 3630/31-08-2020) η χρήση μη ιατρικής ΜΑΣΚΑΣ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές καθώς και τους επισκέπτες στο χώρο του σχολείου.

 

Με εκτίμηση,

η Διευθύντρια

Ελένη Μουλού

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 14-9-2020

Με την υπ. αριθμ. 114932/ΓΔ4 – ΦΕΚ B 3710 – 06.09.2020 ορίζεται ότι:

Ειδικά και αποκλειστικά για το σχολικό έτος 2020-2021 ορίζεται ως ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων στις σχολικές μονάδες Π.Ε. και Δ.Ε. η Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020.

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΟΔΥ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Φόρτωση PDF…