Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Γνωριμία με τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη…”

Η πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού του Στ1 Καραγεώργου Ρένα να εκπονήσει Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας σε συνεργασία με τη Δημόσια Βιβλιοθήκη Αταλάντης και το Δήμο Σκιάθου και να γνωρίσουν οι μαθητές της τη ζωή και το έργο του σπουδαίου λογοτέχνη μας Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη τιμά το σχολείο μας και αποτελεί παράδειγμα για το σύνολο των εκπαιδευτικών.

 

 

 

 

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ!

Αγαπητοί γονείς,

Σας ευχόμαστε καλή χρονιά!

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 11-1-2021:

• Οι μαθητές φορούν μάσκα καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολείου και στα διαλείμματα. Όταν βγάζουν τη μάσκα για να φάνε θα στέκονται σε αποστάσεις από τους συμμαθητές τους. Θα έχουν μαζί τους δύο μάσκες για να τις αλλάζουν, όσοι παραμένουν στο ολοήμερο τρεις μάσκες.

• Κατά την προσέλευση των μαθητών γίνεται θερμομέτρηση. Οι γονείς να ελέγχετε τα παιδιά στο σπίτι ώστε να μην προσέρχονται άρρωστα.

• Η προσέλευση των μαθητών Α’, Β’ και Γ’ τάξεων θα γίνεται από την πλαϊνή είσοδο στις 0800-08.15. Η αποχώρηση θα γίνεται από την πλαϊνή στις 13.10 η Α’ και η Β’ τάξη και στις 13.15 η Γ’ τάξη.

• Η προσέλευση των μαθητών Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων θα γίνεται από την κεντρική είσοδο στις 08.00-08.15. Η αποχώρηση θα γίνεται από την κεντρική πόρτα στις 13.10 η Δ’ και στις 13.15 η Ε’ και η Στ’ τάξη.

• Να διευκολύνετε την έξοδο των μαθητών απομακρύνοντας τα αυτοκίνητά σας από τις εξόδους του σχολείου.

Κατά την αποχώρηση παρακαλείσθε όπως τηρώντας τις αποστάσεις και φορώντας μάσκες οι γονείς της Δ’ τάξης να περιμένετε μπροστά από το κομμωτήριο , οι γονείς της Ε΄ τάξης μπροστά από το φαρμακείο και οι γονείς της Στ’ στο πεζοδρόμιο της Λεωφόρου λ. Μαραθώνος στα κάγκελα, έτσι ώστε να μην υπάρξει συνωστισμός .

Κατά την αποχώρηση οι γονείς της Α’ τάξης περιμένουν στο πεζοδρόμιο και το δρόμο μπροστά από την πλαϊνή πόρτα (οδός Κουλουψούζη) , οι γονείς της Β’ στο πεζοδρόμιο απέναντι από την πλαϊνή πόρτα του σχολείου και οι γονείς της Γ’ κοντά στο κομμωτήριο που βρίσκεται Πίνδου και Κουλουψούζη.

• Οι μαθητές που επιθυμούν λόγω ονομαστικής εορτής να κεράσουν τους συμμαθητές τους μπορούν να φέρουν τυλιχτά – συσκευασμένα κεράσματα.

• Οι μαθητές θα είναι ζεστά ντυμένοι γιατί οι τάξεις θα αερίζονται επαρκώς κατά τη διεξαγωγή των μαθημάτων αν και θα λειτουργούν ταυτόχρονα τα καλοριφέρ. Να έχουν μαζί τους ζεστό μπουφάν, κασκόλ, σκουφί ή κουκούλα και γάντια.

  • Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά από τη Δευτέρα 11-1-2021. Τα φαγητά θα ζεσταίνονται στο θερμοθάλαμο για όποιον επιθυμεί. Συνεπώς το δοχείο θα πρέπει να είναι κατάλληλο (μεταλλικό κατσαρολάκι) με όνομα και τμήμα του μαθητή. Υπενθυμίζουμε για την έγκαιρη αποχώρηση των μαθητών στις 15.00 και στις 16.00.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΥΧΕΣ!!

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΗΛΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε πως Αναρτήθηκε στο Youtube η Τηλεκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου ώρες: 18:00-20:00, με τίτλο:

 

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ #ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ : ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ COVID-19 – ΜΕΡΟΣ Γ’

 

Μπορείτε να την παρακολουθήσετε στην ιστοσελίδα:

https://pdeattikis.gr ή στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=IBNX73DOXhA&feature=emb_logo

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΣΥ

Φόρτωση PDF…

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Το Υπουργείο Παιδείας ενημερώνει τους ανήλικους μαθητές για την προστασία στο διαδίκτυο.


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι θα σας αποσταλούν mail με συνημμένη τη βαθμολογία του α’ τριμήνου από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων  την επόμενη εβδομάδα (21/12). Ο βαθμός υπολογίζεται από τη γενική εικόνα των μαθητών (προφορικά και γραπτά) τόσο στη διά ζώσης διδασκαλία όσο και στην εξ αποστάσεως.

Η Α’ και η Β’ τάξη δεν παίρνει ελέγχους αλλά πραγματοποιείται τηλεφωνική ή διαδικτυακή ενημέρωση για την πρόοδο των παιδιών.

 

Με εκτίμηση,

η Διευθύντρια

Ελένη Μουλού

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΦΟΡΗΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Αγαπητοί γονείς,

σήμερα παραλάβαμε στη σχολική μας μονάδα 4 τάμπλετ από το Υ.ΠΑΙ.Θ.

Σύμφωνα με την Φ.7/57620/Δ1 όσοι γονείς πληρούν τις προϋποθέσεις της εγκυκλίου καταθέτουν ηλεκτρονική αίτηση στο mail του σχολείου μας mail@1dim-ag-stefan.att.sch.gr έως τη Δευτέρα 23-11-2020.

Οι δικαιούχοι θα υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση στην οποία αναφέρει ρητά ότι παραλαμβάνει τη συγκεκριμένη συσκευή, αναλαμβάνει την υποχρέωση αφενός της επιστροφής της ανωτέρω συσκευής στη σχολική μονάδα, όταν εκλείψουν οι λόγοι, για τους παραχωρήθηκε η χρήση της ή οποτεδήποτε του ζητηθεί από τη Διεύθυνση της σχολικής μονάδας και αφετέρου καταβολή αποζημίωσης στο Ελληνικό Δημόσιο ή αντικατάσταση της ηλεκτρονικής συσκευής σε περίπτωση απώλειας.

Για την παραλαβή των φορητών υπολογιστών χρειάζεται η επίδειξη των απαραίτητων εγγράφων που αποδεικνύουν τα παρακάτω κοινωνικά κριτήρια:

  • χαμηλό εισόδημα
  • ανεργία γονέων/κηδεμόνων
  • ιδιότητα μέλους μονογονεϊκής, πολύτεκνης, τρίτεκνης ή ορφανικής οικογένειας
  • ειδικές δυσκολίες μάθησης
  • εξαιρετικές επιδόσεις μαθητή/μαθήτριας

 

Υπόδειγμα-Αίτησης

 

Με εκτίμηση,

η Διευθύντρια

Ελένη Μουλού

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Αγαπητοί γονείς,

Σήμερα ξεκίνησε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση με πολλές δυσκολίες. Υπήρχε μεγάλο πρόβλημα στο σύστημα με
αποτέλεσμα τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές ακολουθούσαν τη διαδικασία στο webex αλλά δεν ήταν εφικτό να συνδεθούν στις ψηφιακές τάξεις.

Ευελπιστούμε αύριο να είναι έτοιμο και να διεξαχθεί ομαλά η διαδικασία.

Σήμερα δε θα καταχωρηθούν απουσίες.

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αγαπητοί γονείς ,

σας ενημερώνουμε ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση περιλαμβάνει:

  • την εκπαιδευτική τηλεόραση (09.00-12.00 καθημερινά)
  • τη σύγχρονη εκπαίδευση μέσω webex
  • την ασύγχρονη εκπαίδευση μέσω e-me και e-class με κωδικούς σύνδεσης του ΠΣΔ

Στόχος είναι να προσφέρουμε στους μαθητές ποικιλία μαθησιακών ερεθισμάτων.

 

Με εκτίμηση,

η Διευθύντρια

Ελένη Μουλού