Αγαπητοί γονείς,
Σας ευχόμαστε καλή χρονιά!
Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 11-1-2021:
• Οι μαθητές φορούν μάσκα καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολείου και στα διαλείμματα. Όταν βγάζουν τη μάσκα για να φάνε θα στέκονται σε αποστάσεις από τους συμμαθητές τους. Θα έχουν μαζί τους δύο μάσκες για να τις αλλάζουν, όσοι παραμένουν στο ολοήμερο τρεις μάσκες.
• Κατά την προσέλευση των μαθητών γίνεται θερμομέτρηση. Οι γονείς να ελέγχετε τα παιδιά στο σπίτι ώστε να μην προσέρχονται άρρωστα.
• Η προσέλευση των μαθητών Α’, Β’ και Γ’ τάξεων θα γίνεται από την πλαϊνή είσοδο στις 0800-08.15. Η αποχώρηση θα γίνεται από την πλαϊνή στις 13.10 η Α’ και η Β’ τάξη και στις 13.15 η Γ’ τάξη.
• Η προσέλευση των μαθητών Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων θα γίνεται από την κεντρική είσοδο στις 08.00-08.15. Η αποχώρηση θα γίνεται από την κεντρική πόρτα στις 13.10 η Δ’ και στις 13.15 η Ε’ και η Στ’ τάξη.
• Να διευκολύνετε την έξοδο των μαθητών απομακρύνοντας τα αυτοκίνητά σας από τις εξόδους του σχολείου.
• Κατά την αποχώρηση παρακαλείσθε όπως τηρώντας τις αποστάσεις και φορώντας μάσκες οι γονείς της Δ’ τάξης να περιμένετε μπροστά από το κομμωτήριο , οι γονείς της Ε΄ τάξης μπροστά από το φαρμακείο και οι γονείς της Στ’ στο πεζοδρόμιο της Λεωφόρου λ. Μαραθώνος στα κάγκελα, έτσι ώστε να μην υπάρξει συνωστισμός .
• Κατά την αποχώρηση οι γονείς της Α’ τάξης περιμένουν στο πεζοδρόμιο και το δρόμο μπροστά από την πλαϊνή πόρτα (οδός Κουλουψούζη) , οι γονείς της Β’ στο πεζοδρόμιο απέναντι από την πλαϊνή πόρτα του σχολείου και οι γονείς της Γ’ κοντά στο κομμωτήριο που βρίσκεται Πίνδου και Κουλουψούζη.
• Οι μαθητές που επιθυμούν λόγω ονομαστικής εορτής να κεράσουν τους συμμαθητές τους μπορούν να φέρουν τυλιχτά – συσκευασμένα κεράσματα.
• Οι μαθητές θα είναι ζεστά ντυμένοι γιατί οι τάξεις θα αερίζονται επαρκώς κατά τη διεξαγωγή των μαθημάτων αν και θα λειτουργούν ταυτόχρονα τα καλοριφέρ. Να έχουν μαζί τους ζεστό μπουφάν, κασκόλ, σκουφί ή κουκούλα και γάντια.
- Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά από τη Δευτέρα 11-1-2021. Τα φαγητά θα ζεσταίνονται στο θερμοθάλαμο για όποιον επιθυμεί. Συνεπώς το δοχείο θα πρέπει να είναι κατάλληλο (μεταλλικό κατσαρολάκι) με όνομα και τμήμα του μαθητή. Υπενθυμίζουμε για την έγκαιρη αποχώρηση των μαθητών στις 15.00 και στις 16.00.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων