Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο KYA ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ


Λήψη αρχείου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου ως και το Σάββατο 8 Ιανουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των δυο πρώτων εβδομάδων επαναλειτουργίας των σχολείων, δηλαδή από 10 Ιανουαρίου έως και 21 Ιανουαρίου 2022.

Μόνο για την πρώτη εβδομάδα επαναλειτουργίας των σχολείων το self- test θα πρέπει να γίνει έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (10 Ιανουαρίου), της Τρίτης (11 Ιανουαρίου) και της Παρασκευής (14 Ιανουαρίου).

Τις υπόλοιπες εβδομάδες το test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο.

Υπενθυμίζεται ότι: 

* ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, εμβολιασμένους και μη, καθώς και για τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς.

βεβαίωση αρνητικού self test οφείλουν να φέρουν όλοι οι μαθητές από 4 έως 18 ετών καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί.

* η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία θα γίνεται και κατά την αργία των Θεοφανίων, την Πέμπτη 6/1, από εφημερεύοντα φαρμακεία.

* η δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες καταχωρίζεται στη πλατφόρμα edupass.gov.gr (και όχι στην πλατφόρμα του self-testing.gov.gr), από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19

* οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι εμβολιασμένοι θα πρέπει να πραγματοποιήσουν δυο ράπιντ τεστ και ένα σελφ τεστ – όλα με δική τους επιβάρυνση – την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων και συγκεκριμένα  το ραπιντ τεστ θα πρέπει πραγματοποιηθεί έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (10/1) και της Παρασκευής (14/1) ενώ θα πρέπει να πραγματοποιηθεί και σελφ τεστ έως 24 ώρες πριν την προσέλευση της Τρίτης (11/1). Από την δεύτερη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων, οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να πραγματοποιούν δύο ράπιντ τεστ την εβδομάδα, πριν από την προσέλευση της Τρίτης και της Παρασκευής εκάστης εβδομάδας.

πλατφόρμα edupass.gov.gr αφορά μόνο τις δημόσιες σχολικές μονάδες.

Σε περίπτωση κρούσματος στην τάξη, δεν θα εφαρμόζεται η λογική του «σταυρού», δηλ. ο έλεγχος μόνο στα παιδιά που κάθονται κοντά στο κρούσμα, αλλά θα γίνεται έλεγχος σε όλο το τμήμα:

α) Όλοι οι ανεμβολίαστοι μαθητές θα κάνουν δωρεάν τεστ, κάθε μέρα, για 5 ημέρες. Συγκεκριμένα, θα κάνουν δύο rapid και ένα self test σε διάστημα πέντε ημερών, επιπλέον των δύο σταθερών self test την εβδομάδα

β) Οι εμβολιασμένοι συμμαθητές θα κάνουν σύνολο 3 self test δωρεάν εκείνες τις ημέρες.

γ) Σχετικά με τους εκπαιδευτικούς, οι ανεμβολίαστοι θα κάνουν και αυτοί 5 test σε 5 ημέρες: δύο rapid και ένα self test, επιπλέον των δύο rapid που ήδη κάνουν την εβδομάδα.

δ) Οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα κάνουν 3 self test δωρεάν την εβδομάδα.

(Σε περίπτωση κρούσματος, τα σελφ-τεστ των εμβολιασμένων διατίθενται από τη σχολική μονάδα. Τα ράπιντ τεστ διενεργούνται δωρεάν σε δομές με βεβαίωση της Διευθύντριας του Σχολείου).

ΠΗΓΕΣ:

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/367300_me-poies-allages-anoigoyn-ta-sholeia-pos-tha-diatethoyn-ta-self-test-se-mathites?fbclid=IwAR2n_Bq83eNZUBzagk0mym7z5O9vowtSD8qbmNfaV0QKeJQ1mNMuNe6860Y

https://www.minedu.gov.gr/news/51104-05-01-22-diathesi-self-test-gia-mathites-kai-emvoliasmenous-ekpaideftikoys-apo-ta-farmakeia

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 10-1-2022

https://www.minedu.gov.gr/news/51103-04-01-22-anakoinoseis-tis-ypourgoy-nikis-kerameos-anaforika-me-ta-metra-leitourgias-ton-sxoleion

04-01-22 Ανακοινώσεις της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως για τις Κυβερνητικές αποφάσεις σχετικά με τα σχολεία

Ευχαριστώ κ.Υπουργέ, 

Κυρία Παπαευαγγέλου,

Αγαπητοί μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς,

Κυρίες και κύριοι,

Να ευχηθώ, πρώτα απ’ όλα, καλή χρονιά, με υγεία και πρόοδο σε όλες και όλους. Το 2022 να αξιοποιήσουμε ακόμη περισσότερο – ακόμη περισσότεροι τα δώρα της επιστήμης, να ξεπεράσουμε την πανδημία και να πάρουμε πίσω τις ζωές μας.

Όπως ήδη ακούσατε από τον Υπουργό Υγείας, τα σχολεία θα επαναλειτουργήσουν κανονικά μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου.

Έχουμε όλοι, πολλές φορές, τονίσει τη μεγάλη σημασία της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων:

  • Πρώτα από όλα για το αυτονόητο, για το ίδιο το εκπαιδευτικό έργο, τίποτε δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία,
  • έπειτα, για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών μας, για τα οποία είναι καίριας σημασίας να λειτουργούν στο φυσικό τους χώρο, με τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς τους.

Ταυτόχρονα, όμως, η δια ζώσης λειτουργία των σχολείων σε καιρό πανδημίας διασφαλίζει και τη μεγαλύτερη ασφάλεια των παιδιών μας, καθώς στα σχολεία προβλέπεται ένα αποτελεσματικό δίχτυ προστασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας, με τη διενέργεια συστηματικών τεστ κάθε εβδομάδα για την προσέλευση στο σχολείο, με την απαρέγκλιτη χρήση της μάσκας, με τους εκτεταμένους καθημερινούς ελέγχους σε περίπτωση κρούσματος στο τμήμα, μεταξύ και των άλλων μέτρων που ήδη ισχύουν.

Πρωταρχικό μας ενδιαφέρον είναι τα σχολεία να εφαρμόζουν κανόνες που συνθέτουν ένα όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικό δίχτυ προστασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας. Ακριβώς γι’ αυτό, αποδεχτήκαμε τις εισηγήσεις της Επιτροπής το Σεπτέμβριο και θεσπίσαμε ένα πρωτόκολλο με αυξημένους ελέγχους, που, όπως αποδείχτηκε, λειτούργησε πολύ καλά. Τα παιδιά μας ήταν περισσότερο ασφαλή στο σχολείο, απ’ ότι εκτός αυτού. Αποτέλεσμα ήταν ότι στο 80% των περιπτώσεων που εντοπίστηκε ένα κρούσμα σε τμήμα, δεν υπήρξε δεύτερο κρούσμα.

Έτσι και τώρα, αποδεχτήκαμε και πάλι τις εισηγήσεις της Επιτροπής για επικαιροποίηση του πρωτοκόλλου, ώστε να ανταποκρίνεται στα δεδομένα της μετάλλαξης Όμικρον. Η επικαιροποίηση συνίσταται στην εντατικοποίηση των ελέγχων, με ακόμη περισσότερα τεστ στα σχολεία μας.

Συγκεκριμένα:

  1. Προβλέπεται ένα επιπλέον σελφ τεστ για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας σχολείων, επομένως την εβδομάδα 10-15 Ιανουαρίου θα διενεργηθούν τρία δωρεάν σελφ τεστ αντί για δύο. Μπαίνει, λοιπόν, ένα πρόσθετο φίλτρο ασφαλείας για την αποτροπή διασποράς του ιού από όσους τυχόν νοσούν αλλά δεν έχουν συμπτώματα, δεδομένης μάλιστα της ιδιαίτερης περιόδου των γιορτών με τους αυξημένους συγχρωτισμούς. Αναμένουμε πολλά κρούσματα το επόμενο διάστημα – θυμίζω ότι από τις μέρες με τα περισσότερα κρούσματα στα σχολεία την προηγούμενη περίοδο ήταν η 13η Σεπτεμβρίου, η πρώτη ημέρα λειτουργίας των σχολείων, που τα παιδιά προέρχονταν από μία περίοδο διακοπών, δίχως το προστατευτικό πλαίσιο του σχολείου. Τα τεστ θα διατεθούν δωρεάν στα φαρμακεία αυτήν την εβδομάδα.

 

  1. Τα δωρεάν δύο εβδομαδιαία σελφ τεστ πλέον θα διενεργούνται και από τους εμβολιασμένους μαθητές και από τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς. Το μέτρο αυτό στοχεύει στον έγκαιρο εντοπισμό των κρουσμάτων, δεδομένης της μεταδοτικότητας της νέας μετάλλαξης του ιού και σε εμβολιασμένους, και δεδομένης της εμβολιαστικής κάλυψης της μαθητικής κοινότητας.

 

  1. Σε περίπτωση κρούσματος στην τάξη, φεύγουμε από την λογική του «σταυρού», δηλ. των αυξημένων ελέγχων μόνο στα παιδιά που κάθονται κοντά στο κρούσμα, και επεκτεινόμαστε σε αυξημένους ελέγχους σε όλο το τμήμα. Πλέον όλοι οι ανεμβολίαστοι μαθητές θα κάνουν δωρεάν τεστ, κάθε μέρα, για 5 ημέρες. Συγκεκριμένα, θα κάνουν δύο ράπιντ και ένα σελφ τεστ σε διάστημα πέντε ημερών, επιπλέον των δύο σταθερών σελφ τεστ την εβδομάδα, άρα 5 τεστ σε 5 ημέρες. Οι εμβολιασμένοι συμμαθητές θα κάνουν σύνολο 3 σελφ τεστ δωρεάν εκείνες τις ημέρες.

Σχετικά με τους εκπαιδευτικούς:

Οι ανεμβολίαστοι εκπαιδευτικοί θα κάνουν και αυτοί 5 τεστ σε 5 ημέρες:

δύο ράπιντ και ένα σελφ τεστ, επιπλέον των δύο ράπιντ που ήδη κάνουν την εβδομάδα.

Οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα κάνουν 3 σελφ τεστ δωρεάν την εβδομάδα.

Όλες οι άλλες προβλέψεις του πρωτοκόλλου, όπως για παράδειγμα τα υποχρεωτικά ράπιντ τεστ για εκπαιδευτικούς που δεν είναι εμβολιασμένοι, η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, τα διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών, η αναστολή των εκδρομών, εξακολουθούν να ισχύουν. Θα υπάρξουν αναλυτικές ερωτήσεις/απαντήσεις για τα νέα πρωτόκολλα.

Τα πρωτόκολλα που εφαρμόζονται στις υπόλοιπες εκπαιδευτικές δομές, για παράδειγμα στα Πανεπιστήμια, τα οποία έχουν και υψηλή εμβολιαστική κάλυψη, επίσης παραμένουν ως έχουν.

Κυρίες και κύριοι,

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και όλους τους επιστήμονες της Επιτροπής, για την εξαιρετική συνεργασία.

Το πρωτόκολλο απέδωσε τους προηγούμενους μήνες. Πλέον προβλέπεται η προσαρμογή του στα δεδομένα της μετάλλαξης Όμικρον, με βάση τις εισηγήσεις της Επιτροπής.

Τα παιδιά μας, οι εκπαιδευτικοί μας, οι γονείς, συμβάλλατε καθοριστικά, από την αρχή της σχολικής χρονιάς, στην αποτελεσματική εφαρμογή του πρωτοκόλλου. Θέλουμε, για ακόμα μια φορά, να σας ευχαριστήσουμε θερμά γι’ αυτό, αλλά και για την αυξημένη φροντίδα που είμαστε βέβαιοι ότι θα επιδείξετε, προκειμένου να τηρηθούν τόσο οι ισχύουσες όσο και οι πρόσθετες προβλέψεις του. Πολλές ευχαριστίες και στα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης για την πολύτιμη συνδρομή τους στην εφαρμογή των μέτρων προστασίας και πρόληψης.

Ξεκινάμε, λοιπόν, τη Δευτέρα, με πρόσθετους ελέγχους, με ακόμη μεγαλύτερη επένδυση στα τεστ, με συνεχή παρακολούθηση των επιδημιολογικών δεδομένων, με συνεχή συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και την Επιτροπή των Ειδικών.

Σας ευχαριστώ.

WhatsApp Image 2022 01 04 at 5.00.12 PM WhatsApp Image 2022 01 04 at 5.47.40 PM

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 1ο Μεγάλο Σχολικό Τουρνουά ανακύκλωσης μπαταριών

Οι Μεγάλοι-μικροί κυνηγοί είναι μια δράση ευαισθητοποίησης των μαθητών απέναντι στην ανακύκλωση μπαταριών.
Στόχο έχει τη συστηματική επιμόρφωση των παιδιών με διαδραστικό τρόπο, ώστε να τα καθοδηγήσει στην ευσυνείδητη συλλογή χρησιμοποιημένων μπαταριών στους κάδους ΑΦΗΣ.
Στη δράση αυτή μπορεί να συμμετέχει όλη η οικογένεια, συγκεντρώνοντας σε ειδικό σημείο στο σπίτι όλες τις χρησιμοποιημένες μπαταρίες, προτού αυτές καταλήξουν στον Κάδο ΑΦΗΣ του σχολείου.

Τα σχολεία χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με τον αριθμό μαθητών:

Ο 1ος νικητής από κάθε κατηγορία ΣΧΟΛΕΙΩΝ θα κερδίσει:
Ένα rubber floor για το προαύλιο (80 τ.μ. ανά νικητή)
Ο 2ος νικητής από κάθε κατηγορία θα κερδίσει:
Εξοπλισμό για Διαμόρφωση Αίθουσας Εκδηλώσεων αξίας 800€
(laptop, προβολή οθόνης κλπ.)

Οι 5 πρώτοι κάθε κατηγορίας θα κερδίσουν:
Μπλουζάκι Ενθάρρυνσης Ανακύκλωσης για όλους τους μαθητές.

heroes 1

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ Δ’ ΤΑΞΗΣ

Το σχολείο μας εκπονεί  ένα σχέδιο δράσης  με στόχο την ενεργοποίηση των μαθητών ,αλλά και  όλης της κοινότητας  για τη συντήρηση και τον  εξωραϊσμό του εσωτερικού και εξωτερικού σχολικού χώρου. Το αποτέλεσμα,  στο οποίο αποσκοπούμε,  είναι  να έχουμε ένα βιώσιμο  σχολείο σεβόμενοι  παράλληλα  την   ιστορία του.

Στο ευρύτερο πλαίσιο αυτής της δράσης  και  με αφορμή τη διδασκαλία του επιχειρηματολογικού κειμένου,  οι μαθητές  της Δ΄τάξης ασχολήθηκαν με το θέμα της καθαριότητας  στον τόπο μας  και τη σπουδαιότητά της  ως δείγμα πολιτισμού.

Απόσταγμα  των προβληματισμών  τους  ήταν η παρακάτω επιστολή προς τον Δήμαρχο του Δήμου Διονύσου, όπου διαφαίνεται πώς βιώνουν το πρόβλημα καθημερινά , αλλά και ότι έχουν στοχευμένες προτάσεις για τη βελτίωση της κατάστασης. Ο κος  Καλαφατέλης έλαβε την επιστολή και δεσμεύτηκε να απαντήσει σύντομα στα παιδιά.


Λήψη αρχείου

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο EYXEΣ

.png

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Κάθε Χριστούγεννα συνηθίζουμε να συγκεντρώνουμε είδη πρώτης ανάγκης για οικογένειες που έχουν ανάγκη και φιλανθρωπικούς φορείς.

Φέτος, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων του Σχολείου μας αποφασίσαμε να στηρίξουμε το Π.Ε.Γ.Κ.Α.Π.-Ν.Υ.  Άνοιξης προμηθεύοντάς τους τα υλικά για τις κατασκευές που δημιουργούν.

Σας καλούμε σε μια δράση φιλανθρωπικού σκοπού όπου θα συγκεντρώσουμε είδη χειροτεχνίας. Προκειμένου να τους προμηθεύσουμε όλα τα υλικά που χρειάζονται , αποφασίσαμε κάθε τάξη να φέρει ένα συγκεκριμένο υλικό, ως εξής:

  • Η Α’ τάξη πακέτα χρωματιστά φύλλα οντουλέ
  • Η Β’ τάξη πακέτα χρωματιστά φύλλα κανσόν
  • Η Γ’ τάξη πακέτα χρωματιστά φύλλα γλασέ
  • Η Δ1 τάξη πηλό λευκό
  • Η Δ2 τάξη φύλλα φελλού
  • Η Ε1 τάξη φύλλα πλαστικοποίησης
  • Η Ε2 τάξη χαρτοπολτό
  • Η Στ1 και Στ2 τάξεις κορνίζες ξύλινες διάφορα χρώματα και μεγέθη

 

Τα παραπάνω είδη θα συγκεντρώνουν οι δάσκαλοι των τάξεων μέχρι την ΤΡΙΤΗ 21/12.

Για διευκρινήσεις μπορείτε να απευθύνεστε στην Διευθύντρια κα Κριαρά Βίκυ και στην κα Ζαμπούρη Ελένη (τηλ. Επικοινωνίας 6932301111).

 

Με αφορμή τις γιορτινές ημέρες ελπίζουμε στην προσφορά σας ως μια πράξη αγάπης.

 

Το Δ.Σ. και ο Σύλλογος Διδασκόντων

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΔΟΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ

Την Παρασκευή 17/12/2021 θα δοθούν οι έλεγχοι προόδου σε κλειστό φάκελο στους μαθητές των Γ’, Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων. Δε θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση γονέων διά ζώσης σύμφωνα με την την υπ.αρ. Φ7/151476/Δ1/23-11-2021 ΥΑ του Υπουργείου Παιδείας.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤ’

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών της Στ’ τάξης δηλώνουν στη Διεύθυνση του Σχολείου μας μέχρι την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17/12/2021 την πρόθεση να εγγραφεί το παιδί τους σε Γυμνάσιο Ιδιωτικό, Πρότυπο, Πειραματικό, Μουσικό, Καλλιτεχνικό κλπ .

Επίσης, δηλώνουν εάν ο μαθητής/η μαθήτρια που φοιτά στη Στ’ τάξη έχει αδέρφια που φοιτούν σε Γυμνάσιο δηλώνοντας σε ποιο Γυμνάσιο.Σε αυτή την περίπτωση, οφείλουν οι κηδεμόνες να προσκομίσουν πιστοποιητικό φοίτησης του αδερφού/αδερφής.

Επίσης, όπως επικαιροποιήσουν τη διεύθυνση κατοικίας με Υπεύθυνη Δήλωση και συνοδευτικό αποδεικτικό έγγραφο για την εγγραφή των μαθητών στο Γυμνάσιο.

Η κατάθεση των εγγράφων γίνεται ηλεκτρονικά ή μέσω των μαθητών.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ” ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

Το Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2021, από τις 10:00 έως τις 14:00, δίνουμε ραντεβού στο Δημαρχείο Διονύσου (Λεωφόρος Λίμνης Μαραθώνος 29 & Αθανασίου Διάκου, Άγιος Στέφανος) για καλό σκοπό. Σε συνεργασία με το ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ συγκεντρώνουμε δώρα για τα παιδιά που τα έχουν ανάγκη.

Λόγω της πανδημίας υπάρχουν οικογένειες που στερούνται ακόμα και τα βασικά αγαθά. Οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί γονείς αδυνατούν να προσφέρουν τα χριστουγεννιάτικα δώρα που κάθε παιδί περιμένει.

Και φέτος δεν θα αφήσουμε κανένα παιδί χωρίς το δώρο του.

Ο Δήμος Διονύσου και το ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ καλούν τους κατοίκους της Αττικής να προσφέρουν για τα παιδιά του Δήμου μας δώρα, παιχνίδια, παιδικά βιβλία και ό, τι άλλο μπορεί να ονειρευτεί κάθε παιδί.

Τα χριστουγεννιάτικα δώρα που θα προσφερθούν θα πρέπει να είναι καινούρια, ή μεταχειρισμένα, σε άριστη κατάσταση, έτοιμα να χρησιμοποιηθούν.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπείτε στο oloimaziboroume.gr.

cnp HPX9NtlHkI7C 2