Άρθρα για ‘ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ’

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ

Η εκπαιδευτικός της γερμανικής γλώσσας, κα Ντόρα Αγάθου, δουλεύει με πρότζεκτ με τους μαθητές της! “Τι διαλέγουμε;; Ποδοσφαιρικές ομάδες ή μουσική στη Γερμανία;; ” Καλή αρχή στο τμήμα των Γερμανικών!!

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ε2 “Στα χρόνια τα Βυζαντινά”

Την Τετάρτη 14 Ιουνίου οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ε2  παρουσίασαν  το πολιτιστικό πρόγραμμα “Στα χρόνια τα Βυζαντινά”  που υλοποίησαν στα πλαίσια του μαθήματος της ιστορίας  κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς. Τα παιδιά περιδιαβαίνοντας τους αιώνες του Βυζαντίου, τόσο στο ταξίδι τους στον Μυστρά ,όσο και  μέσα από τη λογοτεχνία και τα μουσεία… (συνέχεια…)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΠΑΚΙΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΛΗΞΗΣ και ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ

Στις 9 Ιουνίου το σχολείο μας πραγματοποίησε την καλοκαιρινή εκδήλωση για τη λήξη του σχολικού έτους με τίτλο “Ζούμε οικο…λογικά!” Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τμημάτων παρουσίασαν χορογραφίες, τραγούδια, δρώμενα περιβαλλοντικού περιεχομένου. Στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν φωτογραφίες από την δράση του σχολείου καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς ακολουθώντας τα… (συνέχεια…)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μουσικοθεατρική παράσταση “Δεν είμαι σκουπίδι για πέταμα” του Δήμου Διονύσου

Την Παρασκευή 2/6/2023 παρακολουθήσαμε στο σχολείο μας τη μουσικοθεατρική παράσταση “Δεν είμαι σκουπίδι για πέταμα” με ηθοποιούς την Ηρώ Μπέζου, τον Μιχάλη Τιτόπουλο και τον Δημήτρη Χατζηζήση, με την ευγενική χορηγία του Δήμου Διονύσου και την πρωτοβουλία της Αντιδημάρχου Πολιτισμού κας Γιούλας Λακαφώση. Εξαιρετική παράσταση, γεμάτη νόημα, περιβαλλοντικού περιεχομένου. Έχουμε ευθύνη ως πολιτεία να ευαισθητοποιήσουμε… (συνέχεια…)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ “ΙΧΝΗΛΑΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ”

Ο εκπαιδευτικός Οργανισμός “Ορίζοντες” σε συνεργασία με τον Δήμο Διονύσου διοργάνωσαν το εκαιδευτικό Πρόγραμμα “Ιχνηλατώντας τα μονοπάτια της Ιστορίας του τόπου μας” , το οποίο εκπονήθηκε από Δημοτικά Σχολεία  και Γυμνάσια του Δήμου Διονύσου. Οι υπεύθυνες των “Οριζόντων” , κα Γκορτσίλα, κα Τσενέ και κα Στέφου, στήριξαν και καθοδήγησαν τους εκπαιδευτικούς. Τα συμμετέχοντα σχολεία συμμετείχαν… (συνέχεια…)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ “ΝΑΥΠΛΙΟ-ΜΥΣΤΡΑΣ”

Η εκπαιδευτικός της Ε’ τάξης, κα Ρένα Καραγεώργου, οι εκπαιδευτικοί της Στ, κος Πέτρος Παπασχοινόπουλος και κα Μαριαλένα Παπαδοπούλου, και η Αν. Διευθύντρια του σχολείου μας, κα Βίκυ Κριαρά, διοργάνωσαν διήμερη εκπαιδευτική εκδρομή για τους μαθητές και τις μαθήτριές τους στο ” Ναύπλιο και Μυστρά” στις 5/5/2023 και 6/5/2023. Η εκπαιδευτική εκδρομή αποτέλεσε το επιστέγασμα… (συνέχεια…)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤ1 “ΝΑΥΠΛΙΟ”

ΠΑΛΑΜΗΔΙ Click to read this book, made with Book Creator https://read.bookcreator.com

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β’ ΤΑΞΗΣ

Η Β’ τάξη με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κας Έφης Αυγερινάκου, κας Τζωρτζίνας Βιτουλαδίτη , κας Κατερίνας Τσιούμα και της Σχολικής Νοσηλεύτριας κας Δωράννας Θεοδωροπούλου, επισκέφθηκαν το Μουσείο του ΟΤΕ στη Ν. Κηφισιά. Παρακολούθησαν το πρόγραμμα Ρομποτικής “Ανοίγοντας τα φτερά”. Είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον!!