Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 17-11-2021 οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο στις 8.15 πμ και θα αποχωρήσουν στις 09.40 πμ. για την γιορτή του “Πολυτεχνείου”. Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν εντός του κάθε τμήματος.
ΜΗΝΥΜΑ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ:
Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 17-11-2021 οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο στις 8.15 πμ και θα αποχωρήσουν στις 09.40 πμ. για την γιορτή του “Πολυτεχνείου”. Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν εντός του κάθε τμήματος.
ΜΗΝΥΜΑ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ: