Αγαπητοί γονείς,
σας έχουν αποσταλούν με mail με συνημμένη τη βαθμολογία του β’ τριμήνου από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων.
Η Α’ και η Β’ τάξη δεν παίρνει ελέγχους αλλά πραγματοποιείται τηλεφωνική ή διαδικτυακή ενημέρωση για την πρόοδο των παιδιών.
Με εκτίμηση,
η Διευθύντρια
Ελένη Μουλού



