24 Μαρ 2021

Συντάκτης: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ | Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Αγαπητοί γονείς,

σας έχουν αποσταλούν με mail με συνημμένη τη βαθμολογία του β’ τριμήνου από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων.

Η Α’ και η Β’ τάξη δεν παίρνει ελέγχους αλλά πραγματοποιείται τηλεφωνική ή διαδικτυακή ενημέρωση για την πρόοδο των παιδιών.

 

Με εκτίμηση,

η Διευθύντρια

Ελένη Μουλού

Τα σχόλια είναι κλειστά.