Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι:
α. σε περίπτωση βροχής οι γονείς ΔΕ θα εισέρχονται στο χώρο του σχολείου, παραμένουν στα σημεία αναμονής που έχουμε ορίσει. Οι μαθητές φορώντας τις κουκούλες τους και ανοίγοντας τις ομπρέλες τους θα αποχωρούν ανά τμήματα με τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό. Φροντίζετε για την έγκαιρη προσέλευσή σας προς διευκόλυνση όλων μας.
β. Το καλοριφέρ είναι αναμμένο από τις 7.15-13.15, καθ’ όλη τη διάρκεια του ωρολογίου προγράμματος με ανοιχτά παράθυρα.
γ. Επισημαίνουμε ότι οι μαθητές την ώρα της γυμναστικής δε φορούν μάσκα καθώς και την ώρα γεύματος στα διαλείμματα και στο Ολοήμερο.
Η Διευθύντρια
Ελένη Μουλού



