Το δέντρο των ευχών!
Ένα αλλιώτικο δέντρο γεματο ευχές των παιδιών για καλά χριστούγεννα!
Υγεία, αγάπη, χαρά, τύχη, ειρήνη, ευτυχία, ευχήθηκαν οι μαθητές/τριες του Δημοτικού σχ. Ανυφίου κι εκεί στο πίσω μέρος της μπαλίτσας και του αστεριού σημείωσαν και από μια προϋπόθεση για να υπάρξουν στο μικρόκοσμο του σχολείου μας!!! Έγραψαν από έναν κανόνα που δεχόμαστε να προσπαθήσουμε να τηρούμε για να είμαστε όλοι καλά και που τον εισάγουμε στον εσωτερικό κανονισμό του σχολείου μας! Δεν είναι κι εύκολο, αλλά είναι ο στόχος που δουλεύουμε αυτή τη χρονιά!
Η ιδέα ήταν της καθηγήτριας αγγλικών κας Μπρεσιακα Αλεξάνδρας και το αποτέλεσμα φιλικό σε όλους μας! Ρωτήστε τα παιδιά, θα σας πουν…
Βασικοί στόχοι του Κανονισμού είναι οι μαθητές/-τριες
να διαμορφώσουν την προσωπικότητά τους, να διαπαιδαγωγηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να αποκτήσουν δεξιότητες οι οποίες έχουν βασικό και κυρίαρχο ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία και ταυτόχρονα αποτελούν δεξιότητες ζωής, όπως η δημιουργικότητα, ο αυτοέλεγχος, η συναίσθηση της ευθύνης, η συνεργασία, η ενσυναίσθηση, ο αμοιβαίος σεβασμός, η αλληλοκατανόηση, η αποδοχή της διαφορετικότητας, ο σεβασμός όλων σε κοινούς συμφωνημένους κανόνες, η περιβαλλοντική συνείδηση, η προστασία της υγείας, καθώς και η εδραίωση της ισότητας, της αλληλεγγύης και της δημοκρατίας.
Μέσω των συμφωνημένων αρχών/κατευθύνσεων του Κανονισμού του Σχολείου επιδιώκεται:
- Η εξασφάλιση ενός υποστηρικτικού πλαισίου για την πραγματοποίηση με επιτυχία του εκπαιδευτικού έργου και η απρόσκοπτη συμμετοχή όλων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- Η καλλιέργεια κατάλληλου κλίματος για την ανάπτυξη της προσωπικότητας του/της κάθε μαθητή/-τριας αλλά και όλων των μελών της Σχολικής Κοινότητας.
- Η διασφάλιση της σωματικής και ψυχικής υγεία όλων των μελών της Σχολικής Κοινότητας.
- Η δημιουργία αξιοπρεπών και αποδοτικών συνθηκών διδασκαλίας, μάθησης και εργασίας.
Ο Κανονισμός, περιλαμβάνει όρους και κανόνες, κατανομή αρμοδιοτήτων και ευθυνών, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων, για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας έτσι ώστε να διαμορφώνεται στο σχολείο ένα παιδαγωγικό και διδακτικό κλίμα που διευκολύνει την απρόσκοπτη, μεθοδική και αποτελεσματική λειτουργία του.