Η μέρα που περιμέναμε όλη τη χρονιά έφτασε την Τρίτη 11 Μαΐου! Ξεκινήσαμε πρωί από το σχολείο, το προηγούμενο βράδυ τα παιδιά της Ε και Στ δεν κοιμήθηκαν από την αγωνία τους, με προορισμό το φιλόξενο ΚΠΕ Καστρίου, αποφασισμένοι για ένα όμορφο διήμερο που θα συνδυάζει τη μάθηση με τη…