Τρίτη πρωί και τα πρωτάκια μας ετοιμάζουν όμορφες ζωγραφιές για τους καινούριους φίλους τους.Θα έρθουν στο σχολείο μας τα πρωτάκια του Δημοτικού σχολείου Κουτσοποδίου. Μέχρι τώρα αλληλογραφούσαν, συζητούσαν μέσω skype και έστελναν μηνύματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Περίμεναν με μεγάλη αγωνία την άφιξη των παιδιών.Ήταν πολύ όμορφες…
-
-
Οι μικροί μας “χαντμπολίστες”
Ενθουσιασμός, πάθος και αγωνιστικότητα ήταν τα στοιχεία που χαρακτήρισαν τα παιδάκια μας στους σημερινούς διασχολικούς αγώνες που έγιναν στο ΔΑΚ Ναυπλίου! Οι μικροί μας χαντμπολίστες χαρούμενοι και με τον έπαινο συμμετοχής που τους δόθηκε από την Οργανωτική Επιτροπή έδωσαν ραντεβού για το επόμενο άθλημα, Μη μας ρωτάτε για νικητές και…