Αποκριά χωρίς Βενετία γίνεται; Δεν γίνεται! Κι έτσι τα παιδιά της Στ΄ μαζί με την κ. Κατερίνα “ταξίδεψαν” ως εκεί στα πλαίσια του φετινού προγράμματος της τάξης τους! Ζωγράφισαν τα πολύχρωμα βενετσιάνικα κτίρια με τα μαγευτικά κανάλια κι έφτιαξαν με τα χεράκια τους πανέμορφες βενετσιάνικες μάσκες! “Συνεπιβάτης” σε αυτό το…
-
-
Πορτοκάλια από τον “κήπο μας”…
Τα πορτοκάλια του σχολείου μας, κατά γενική ομολογία, είναι μεγάλα, ζουμερά, “γλύκισμα” και κυρίως οικολογικά… η μόνη φροντίδα είναι λίγο νερό, κλάδεμα και πολύ αγάπη! Έτσι φέτος αποφασίσαμε να τα μαζέψουμε και να τα κρατήσουμε στο σχολείο για τα παιδάκια μας. Και τα διαλείμματα μας γίνανε…πορτοκαλένια… τα παιδιά τα απολαμβάνουν…