Μια ξεχωριστή μέρα η σημερινή στο σχολείο μας! Η μαγεία των Χριστουγέννων, όμορφα παραμύθια, νεράιδες , αη βασίληδες, ευχές για τις γιορτές και το νέο έτος και κάλαντα πλημμύρισαν το σχολείο μας! Πρωτεργάτες τα παιδάκια μας και οι καταπληκτικές «Παραμυθούδες του Ναυπλίου». Χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες και και κάθε «Παραμυθού»…
-
-
Επίσκεψη στο Παλαμήδι.
Την Παρασκευή, τα παιδιά της Ε΄και ΣΤ ΄ τάξης του σχολείου μας, μαζί με τους δασκάλους τους επισκέφτηκαν το Παλαμήδι, στα πλαίσια του προγράμματος « Τα κάστρα της περιοχής μας» που πραγματοποιούν οι δύο τάξεις μαζί. Αν και ο καιρός δεν ήταν σύμμαχος μας και το τσουχτερό κρύο δεν μας…