Πριν λίγες μέρες επισκέφθηκε το σχολείο μας ομάδα καθηγητών του Παραρτήματος του Ινστιτούτου Γκαίτε Ελλάδας, και στα πλαίσια του προγράμματος που κάνουν τα παιδιά της Στ΄ τάξης με τη δασκάλα τους την κ. Κατερίνα “Γνωρίζοντας την Ευρώπη”, τους μίλησαν και τους παρουσίασαν τη γερμανική γλώσσα μέσα από το τραγούδι, τον…